Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Jeg lurer på om min sønn på 16mnd er "normal"? Han er utrolig aktiv- nesten unormalt aktiv. Ettersom han er så ung - er det jo umulig å tenke på ADHD og slike ting. Kanskje vil han vokse seg litt roligere. Er fullstendig klar over at barn skal være aktive, men dette går over alle grenser. Han er så vill at jeg er blitt bekymret. Alle vi møter kommenterer at han er veldig vill/aktiv. Dere som har aktive barn - når begynte de å bli aktive? Min sønn kan ikke konsentrere seg- vil bare løpe og løpe. Han skriker, sparker og slår og er veldig frustrert over ingenting. Han har ikke tid til å sove eller spise. Han bygger ikke- men river ned og ødelegger. Er dette noe dere kjenner igjen i deres egne barn? Er det enkelte matvarer jeg ikke bør gi? Tenker da på sukkerosv.(som jeg er forsiktig med).
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Fikk noen papirer på en diett hos ppt. Den kalles Feingold dietten. Handler om å kutte ut forskjellige E stoffer. Har ikke begynt på denne til min gutt( er litt treg av meg). Vet at gutten min overhodet ikke tåler kinder sjokolade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå