Gå til innhold

August: Så sliten og trøtt, noen andre?


på tjukka med nr 2:)

Anbefalte innlegg

Orker ingenting, er så sliten og trøtt.... Kunne sovet hele tiden , men det kan jeg jo ikke:) Er dere også slitne, kroppen er tung og vil ikke gjøre noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg sååå godt igjen..jeg føler meg tung og trøtt.

Har dårlig samvittighet for at jeg ikke løper rundt å rydder vettet av meg.

Har sååååååå lyst å bare sove og slappe av.-Har dessuten fått så enormt lyst på søtt,det er jo litt rart for jeg spiser veldig lite av det,bare helgene og nå kjennes det ut som om kroppen min bare MÅ ha noe med sukker.

 

Vi får bare prøve å glede oss over at det ikke er alt for lenge igjen.

 

klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Føler meg og ser ut som Keiko. Ryggen verker og hodet er utrolig vondt, men jeg trøster meg med at jeg gikk inn i min 36. uke i dag og at det ikke er lenge igjen uansett.

 

I morgen skal jeg ha helt barnefri på første gang på maaaaange år. Mann og barn skal reise en liten tur på hytta, og jeg skal bare først på jobb, så skal jeg hjem og sove;-) Kjedelig, men du og du så sårt tiltrengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... er så trøtt at jeg kunne sovet hele døgnet nesten... men jobber og står på... har bestemt meg for å gå ut en uke før tiden i permisjon.. så da er det bare noen få arbeidsdager igjen og det er nydelig!! Men da tenker jeg på ALT som skal gjøres hjemme før lillegutten i magen kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

prøv krom:) jeg kan nesten garantere at det virker umiddelbart. vidundermiddel. Å det ar heller ikkje farli å ta for verken gravide eller ammende. Jeg var hekta på sjokolade, kunne spise seks kvikk lunch(?9 om dagen, men nå kjenner jeg ikke sug i det hele tatt:) deili..du får kjøpt det på helsekost forretninger. det er ette naturprodukt å koster rundt hundrelappen. Å dete r vel verdt det:) klem..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Trøtt og sliten, tåler ikke gjøre noe arbeid før hjertet galopperer i vei. Ligger til langt på dag, og er dermed blitt vrangsøvd. Legger meg rundt halv 2 hver natt. Av og til våkner jeg også midt på natta, og selv om jeg kjenner at jeg er stuptrøtt, så blir jeg bare mer og mer våken. Akkurat som om jeg har altfor mye å tenke på, og så tenker jeg "nå må jeg få sove", og det tror jeg bare stresser meg opp. Så i natt våkna jeg litt over 5, kjente at jeg ikke fikk sove igjen, leste et par timer i ei bok, og sovna halv åtte. Sto opp 12. - Godt det er sommer, og at mannen min tar seg av dattra vår!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjenner meg kjempegodt att. har to barn på 2,5år og 15mnd som eg har dårleg samvittighet for at eg ikkje har overskudd att til. vil berre kvile og kvile. mamma og mann min må hjelpe meg med barna. er i veke 35 no. 5 laaaaange veke att. er og enda trettare når det er varmt ute. om natta er eg på do annan kvar time. så eg forstår ko du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...