Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Vet ikke hvor enda, men...det kommer. Klokken 19.00 f.ex. Flere som kan?
Sisseline, 29.januar Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Supert!!! Jeg vil være med!!Jeg har ikke rukket å være med på BIM treff ennå, men nå har jeg endelig mulighet og har kjempe lyst til å være med på onsdag kl 1900:-)
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Så bra! Da er vi noen stykker...har du en ide om hvor? Hva med clodeon (eller hva den fargerike kafeen på frogner heter)? Har ikke vært der før, men hørt det er bra..
Angelas_Baby Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 BIM treff Oslo?! På onsdag kan jeg, så jeg kommer
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Jeg kan, jeg kommer! Kan vi ikke ta det et sted som er i nærheten av en t-banestasjon? Er så mye enklere å komme seg hjem da!
CiljaS Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Et treff høres kjempefint ut! Onsdag er en bra dag. Jeg kommer!
KrissyL & Aurora Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Er det bestemt hvor det skal være? :-) Jeg må bare sjekke en siste ting meg jeg tror jeg kommer...!!
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Hei!! Da gjorde j det enkelt og bestilte bord på EGON på Byporten på BIM klokka 19.00 Det er jo nære trikk, buss, tog og t-bane... De som vil utveksle nr for å være på sikre siden, kan maile tlf nr til [email protected] så mailer jeg mitt, og evt andres, tilbake! Gleder meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå