Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Del Skrevet 3. juli 2006 hei hei alle sammen!!! kommer inn her jeg.testet svakt positivt til morran idag! er så happy!! ha en fin dag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 3. juli 2006 #2 Del Skrevet 3. juli 2006 Gratulerer og velkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koja Skrevet 3. juli 2006 #3 Del Skrevet 3. juli 2006 Gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 3. juli 2006 #4 Del Skrevet 3. juli 2006 Gratulerer masse ja..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 3. juli 2006 #5 Del Skrevet 3. juli 2006 gratulerer koselig å se flere fra BliGravid her Kan jeg spørre hvor du er fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #6 Del Skrevet 3. juli 2006 klart du kan spørre hvor jeg er fra.hehe Vestfold...enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 3. juli 2006 #7 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei jeg er oxo fra Vestfold..))fant ut at jeg er gravid for 5 dager siden..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #8 Del Skrevet 3. juli 2006 hvor gammel er du a? barn fra før? jeg er 84 modell,har en datter på 17mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 3. juli 2006 #9 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg blir 29 om 1 uke og har en sønn på 8 år..)bor i tønsberg..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #10 Del Skrevet 3. juli 2006 koselig med en liten en da! her blir det to ganske tette,mye å gjøre,men jeg gleder meg skikkelig.håper alt går som det skal....har menstermin ca 15. mars.. du a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 3. juli 2006 #11 Del Skrevet 3. juli 2006 Ja jeg gledere meg masse..det blir jo ganske stor aldersforskjell på mine..du er heldig som får de så tett for da får de jo ett extra sterkt bånd..)er litt usikker på terrmin men ifølge siste mens er det 7 feb..men tror nok det kan bli senere..skal til legen på onsdag..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå