Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 ...hva er det da som skjer her? Gutten er 6 mnd. Han har virket konstant sulten lenge. Jeg har tenkt at da ammer vi hyppig, så øker melkemengden. Det eneste jeg har oppnådd er at han nå skal ha pupp annenhver eller hver time natta gjennom og da kommer det kun en liten skvett hver gang. Jeg ønsker at brystene skal fylle seg, men de liksom bare henger der. Sånn har det vært lenge nå. Noen som har andre råd enn å amme hyppig??
nattinatt Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Hei Amme te,malt,vørterøl,frukt te,med bringerbær,brennesle te,ete godt,og drikke godt,og akupunktur.Og homeopatdråper,trur det er pulsatilla de heiter.Og ikkje minst slappe av..Sjølv om det ikkje er så lett.Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Takk for det! Vet du om de dråpene kan kjøpes på apotek eller må jeg ha resept fra en homøopat?
Blomsterbarn Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Du trenger ikke ha resept fra homeopat for å kjøpe homeopatisk medisin, men jeg vil allikevel anbefale deg en tur til homeopaten først . Det kan være vrient å få tak i (visse typer) homeopatisk medisin på apotekene, jeg har derfor bestilt en del homeopatisk medisin fra Løveapoteket i Trondheim, [email protected].
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå