nattinatt Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Velkommen igjen på spå sidene.No er eg sikker på at du har spådd meg tidligere og.Eg samler diverse i ein perm,men finner ikkje igjen ditt. Ville du ha sett på meg igjen? Er no dette med ny jobb,og om yrkesretta attføring går igjennom.Er heller ikkje så sikker på om det blir den utdanninga eg søkte på,og er komen inn på som eg går på. Men er innstilt på å vente,og sjå kva som skjer. Og så lurte eg på om det ser ut for at me velger å få fleire,eller om me bestemmer oss for at siste er komme.Eg er født 04.05.68,og mannen min 13.05.65.Klem
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 jeg får opp at du får det du ønsker når det gjelder denne attføringa... der føler jeg det går din vei.. men at dette også vil ta litt tid så du må være tolmodig... jeg får opp at dere bestemmer dere for en liten til i løpet av neste år.. :-) lykke til :-) vil du se på meg? 301185, sambo 130584. vi var ikke gravide denne pp :-( så jeg er veldig nedfor nå... hadde håpa det så inderlig.. ser du noe barn i nermeste framtid? kjønn? og hvor mange tilsammen? tusen takk nattinatt :-)
nattinatt Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2006 Hallo Tusen takk for at du spådde meg.Og klart eg vil sjå på deg.Er så kjekt å få spå igjen.Uff ja,eg hadde håpa sånn og at du var blitt gravid.Kunne jo virke sånn her før du for til syden.Men no skal eg sjå på deg.Eg føler,og får opp at det ikkje er lenge til,mest sannsynlig i august,men kanskje i løpet av denne mnd og.Får opp ein liten gut no.Eg trur du er veldig glad i barn,og at det kan sjå ut som at du får ein stor flokk og(som meg..)Fire stykker kom iallefall opp,og vist du bestemmer deg for det(eller dere då..)Så kan det bli fem og.Kan sjå ut som tre guter,og to jenter.Og så krysser eg fingrene masse for at det klaffer,og helst denne mnd for dere.Skal tenke på dere,og sende babystøv. Og vist du orker.....Kan du sjå om eg venter med å begynne på skule no?Har sagt ja til skuleplassen,men eg er ikkje heilt sikker på det at eg starter.Og kan du sjå når eg starter i jobb igjen?Blir eg sjukemeldt ei stund videre,kanskje til attføringa går iorden? Ein annan jobb må eg iallefall få meg.Stor klem frå
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 håper du har rett.. ser du noe forlovelse mellom meg og sambo? jeg vil men han sier bare at det kommer med tiden... ser ikke noe skolegang på deg, føler usikkerheten din... du kommer til og gå sykemld ei god stund til.. og ser også ut som om du er sykemld til attføringa går i orden... føler at du er litt sliten for tiden og at du må bruke tiden på og komme deg litt ovenpå så ikke bruk masse energi på og stresse unødvendig... bare et tips :-) stoor klem
nattinatt Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2006 Hallo Nei eg føler på meg at eg ikkje kjem til å gå no.Føler det ikkje er det som eg har kome inn på som er det er det rette likevel.Eg må prøve å skubbe det med skule/ny jobb frå meg.Ting går som regel i orden etterkvart berre ein tar tida til hjelp.Sjølv om maset på jobb ikkje hjelper særlig.Så liker eg å gå tur, og det er nok eindel som synest er rart når eg er sjukemeldt for foten..Men det kan eg ikkje bry meg om heller.Me held på å bygge på huset,og restaurere det,så det er godt eg er heime og for den del.Ja har vel vært sliten sidan minstemann kom til verda som først hadde kolikk,og fortsatt våkner i om nettene(og pupper..)Er blitt spådd tidligere at han skal begynne å sove bedre frå juli/august,så eg er spent på om det slår til.De siste åra har det vært mykje forskjellig i familien min.Mor mi døde mens eg gjekk med minstemann,og bror min psykisk sjuk.Og hatt ein dårlig økonomi.No føler eg livet snur rette veien igjen,men trenger nok tid på å samle krefter på nytt. Så takk for tipset.Må vel bli enda flinkere til å slappe av når eg kan,og bruke de største til å passe.Blir nok godt for heile gjengen med ein sydentur i haust attepå all husbygging. Over til deg.Eg føler sterkt på at til våren igjen,rundt mars/april så blir dere forlova.Ja mannfolk kan være litt treig der.De vil jo,men er ikkje så hastige som me er.Men er jo godt å få ring på fingeren då..Masse klemmer til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå