Gå til innhold

Noen som har sett innbilte svakt posetive tester før?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Testet nettopp på IKM dagen med morgenurin, den var negativ, ikke svak posetivt en gang. Men hvis jeg vridde litt på testen i lyset foran vinduet kunne jeg se en antydning til en SVAK strek. Er jeg blitt gal nå eller?

 

Har ikke så mye gravid symptomer heller, bortsett fra at jeg har hatt mens murringer en stund. Kjenner at magen står litt mer ut på en måte på ene siden av navelen, kanskje noen andre har hatt det slik? ellers innbiller jeg meg det også. Stikkingen i brystene kan jeg nok ikke regne med for de har vært der siden forrige mens var ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en svak positiv i dag, var negativ for noen dager siden. Jeg tolker det som gravid. Akkurat samme forrige gang.. og da var jeg gravid. Men nå tester jeg veldig tidlig da, så HCG nivået er lavt (forventet mens først om noen dager). Kommer selvfølgelig an på hvor svak streken er. Jeg har gravidsynmptomer (men fikk de for ca en time siden:)...kvalm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er akkuratt det, kommer an på hvor svak streken er. Og min er så svak at man bare ser den hvis man vrir på testen og holder den foran vinduet. Den er for å si det sånn en veldig svak svak strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet 5 dager før IKM fordi jeg skulle på en fest, og ville prøve å se om en test slo ut. Jeg fikk da svak, svak, svak strek, og måtte som du vri og vende litt på den for at streken skulle synes. Jeg var veldig i tvil...og lurte også på om jeg var gal ;-) Men, nå er jeg 9 uker på vei, så den svake testen var positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streken er vel der uansett, den skal bare bli blå/rosa/whatever.. tror ikke det er meningen du skal holde den i profil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å yes, kanskje det er håp da. Den er så svak at jeg først trodde jeg bare var trøtt, men det var noe der det var det. Men tenkte kanskje at det ikke gjalt. Men men tester på nytt om noen dager så vet jeg det sikkert. Takk for svar jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:0)

Jeg hører egentlig ikke til her men må alltid titte innom innimellom.

Husker selv godt da jeg oppdaget graviditeten.

Jeg hadde også en kjempe svak strek som jeg såvidt kunne se....trodde at det noe bare jeg så.

Det som er ett godt tegn er å ha mensmurringer.Jeg hadde det og var hele tiden sikker på at jeg fikk det månedlige.

Nå er jeg 25 pluss 2 uker på vei så den svake streken var positiv test den.

Lykke til videre:0)

 

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om ei som fikk en svak strek i løpet av natta tror jeg d var - og ja ho var gravid...

 

Gå til legen å ta en sjekk du så får du et ordentlig svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...