Gå til innhold

Gravid jeg....oppdaga akkurat nå


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Positiv graviditetstest i dag. Forventet mens om et par dager. Har hatt et uavbrutt samleie 18.juni, og det har tydeligvis båret frukter. Litt ør nå. Dette var ikke planlagt. Ferdig på legestudiet i februar og skal/skulle egentlig i turnus da. Ikke krav på noe støtte jeg nå da? Bortsett fra nedkomststønad? Noen som har vært i samme situasjon?

Svangerskapet "passer perfekt" i forhold til at vi har ei jente på snart 2, og vi ønsker oss flere barn. Men planen var ikke å bli gravid nå. Selvfølgelig takknemlig da jeg mener dette er det største et menneske kan oppleve, og vet at det er tidlig og krysser fingre for at det skal gå bra.

Men nå... Det er et sjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :-)

er også gravid uten å ha planlagt det, men har heldigvis fast jobb så det går i orden. Men er ganske nytt forhold, så skulle gjerna ha ventet litt til. Som du sier så er dette det største en kan oppleve, og vi er lykkelige vi. Men litt i sjokk er jeg nok.

Det blir nok bra tenker jeg :-)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg og! Kommer ikke baby før til neste år så litt tid får vi jo på å forberede oss får vi jo. Og forholdet modnes sikkert i takt med svangerskapet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...