solstjernen - seksbarns mor Skrevet 2. juli 2006 #1 Del Skrevet 2. juli 2006 I dag hadde eg en artig opplevelse med LillePia, eg har hørt mange snakke om at barna har bæsjet i stellebordet når dei blir badet. Men aldrig opplevd det selv. Men i dag var me på besøk hos et vennepar av oss som me ikke hadde vore hos på lenge. Og dei hadde fått stort basseng på 10 000 liter. Vannet rakk henne til magen når hu stod i det, men det stoppet ikke henne i å ha det gøy. Plaske og lekte... Så kommer det noe flytende og eg forstår ikke hva det er med det første... men så går det opp for meg hva det er. Først blir eg litt flau, men me måtte bare le av det. Tok det med humor. Me "plukka" opp og fikk det meste ut av bassenget, men det måtte tømmes og heller få nytt vann i. Så me lagde masse jobb for dem... hehe. Så kommer me hjem og me går på stranden "vår" , hun bader og koser seg like mye i vann som på land. Og etter langt om lenge så tisser hu - på berget. Hun står og ser på tisset som renner ned og "plasket" i det før eg kom meg bort og fikk tatt henne vekk. Og da ser eg at hu har bæsja litt også... hehe. Så måtte me rydde opp igjen. Ja det ble litt av en dag... bare med å rydde opp etter LillePias uhell, men slik er det når hu for det meste av dagen går uten bleie. Og så syns hu det er så kjekt å tisse i gresset - om hu står og lar det gå over hele bena eller om hu setter seg på huk og ser det går i gresset. Ser på det og så smiler hu. Stolt tror eg! Så litt ekstra vasking og stelling av bena er det blitt i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. juli 2006 #2 Del Skrevet 4. juli 2006 sånn er det å bli mamma - det er plutselig SØTT med tiss og bæsj *fnis* har hatt et par opplevelser med matilde også nå i finværet, men hun har gått på "land" før uhellet har vært ute. bæsjingen har jeg ikke fått med meg (bare måttet rydde opp i, ikke fullt så søtt), mens tissingen foregår til stor forlystelse for matilde. titter ned på strålen (det som kommer ut ser ut som noe som kommer fra en utovertiss) og gliser fornøyd. så må jeg frem med bøtta og skylle både bein og terrassegulv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 5. juli 2006 #3 Del Skrevet 5. juli 2006 Vi har hatt et par tisse uhell, men ingen bæsje uhell takk og pris. Er jo såå moro å se strålen sprute ut når han tisser på gulvet ol.. ) Men det er jo litt moro da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå