Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har som sagt hatt en MA i mai, men nå den 22. fikk jeg menstruasjon igjen. Men dag 7 etter siste dag menstruasjon fikk jeg en liten blødning.

Pinlig egentlig, gikk i hvit bukse den dagen, og hadde fått blodspor der.. sukk.. Men fikk litt hetta også for jeg hører at en kan få det når en har eggløsning også. Jeg har aldri hatt slike eggløsningsblødninger, kan en plutselig få det nå?? Er redd jeg gikk glipp av eggløsningen, for jeg var heller ikke begynt å teste da, og hadde ikke tilgang til eggløsningstester!

Vi skal reise en liten sommertur uansett, men hadde gledet oss over at vi var så heldige å få en ca el løsning midt i også.. kanskje litt for heldige??

Men hva tror dere, når jeg aldri har opplevd en elblødning, så hvorfor nå?

Klem:-)

Fortsetter under...

Du sier "dag 7 etter siste dag menstruasjon" så det kan være litt uklart hva du mener.

Feks hvis mens starter 1. juli, du blør en uke og har "siste dag mens" den 7. juli. Deretter går det en uke til og du får miniblødning/spotting den 14. eller 15. juli.

DA kan det være EL.

Men om det er snakk om 7 dager fra 1. juli (dvs etter FØRSTE dag mens) da er det lite sannsynlig.

Men har du kortere mens kan det godt gå feks 10 dagerfra mensen bryter ut til du har eggløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...