Gå til innhold

Skuffa og lei


Storebror til to :)

Anbefalte innlegg

Nå er jeg bare skuffa å lei meg. sitter å griner litt. Har fortalt nyheten/gleden til min mor og stefar igår. De ble så glade og mamma sa med en gang at vi skulle få ny vogn av dem osv. Idag var vi hos svigers for å si det. Svigerfar tok helt av og hoppet rundt på tarassen mens han ropte: jeg skal ble bestefar.. og svigermor smilte og sa hun skulle strikke babytøy.. Så var det min pappa igjen da. kommer der fra nå. Så sa jeg til han, du skal bli morfor. For hvem? (har en eldre søster som prøver å få) for en tosk tenkte jeg inni meg. Akuratt som om jeg gidder reise på besøk til han for å si at søøsteren min er gravid og han skal ble morfar. jeg ble så lei meg, satt bare å bet meg i leppa for å ikke gråte, så fikk jeg frem et par ord om at jeg var gravid. Da begynte han å snakke om skulen og blablabla... Da jeg gikk ga han meg ikke en klem en gang og sa gratulerer. MIN EGEN PAPPA. Ble så lei meg..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje pappaen din er som pappaen min og ikke har helt lett for å vise følelser?? Kjenner jo ikke pappa'n din, men sånn er det hverfall her....

Kom ingen stor jubel da vi fortalte det heller, men jeg vet han er glad innerst inne....

Noe sier meg også at det kan være vanskelig for å ham å forholde seg til en bitteliten spire inni magen min, blir nok annerledes når spiren har blitt baby ut i verden og ligger der og hyler hihi....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...