Winterlady Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Er i uke 32, og har av og til skikkelige vedvarende menssmerter når jeg ligger nede - gjerne over flere timer, men som gir seg så snart jeg er på bena. Noen som vet hvorfor det er slik?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 jeg har hatt det sånn i flere uker nå. har noe med modning å gjøre hr jeg fått beskjed om...
mamman til Håkon Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Høres ut som kynnere. De sier at om smertene går over når man reiser seg opp er det kynnere. Om ikke rier.
Winterlady Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2006 Men de kommer ikke i intervaller, de varer i over en time sammenhengende..men straks jeg står opp igjen er de borte. Kan det være kynnere eller rier da..?
Hidjey Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Hm, så langt i mitt 24 år lange liv har jeg faktisk ALDRI hatt menssmerter.. Litt bortskjemt akkurat der ja..
idamortil2 Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 vet ikke hvorfor de kommer kun når du ligger. Ligger du på ryggen?
meg & to små vampyrer Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har noen smerter nederst i magen som kommer samtidig med kynnerne mine, er det det samme som du har? Vondt er det og gikk sånn i hele går ettermiddag. Er bare 30+2... Kynnerne pleier jo ikke å være vonde, da.. (på meg hittil i svangerskapet)
Winterlady Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2006 Spiller ingen rolle om jeg ligger på ryggen eller på siden. Men nå i dag har jeg ikke hatt vondt heldigvis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå