mille80 Skrevet 2. juli 2006 #1 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei:) Bare lurer på om alt er bra med deg? Så spent vettu:) Fortsatt ingen tante el? Du, leste innlegg fra deg lenger ned her, og skjønner at du også holder på med hester, stemmer det?? Det gjør jeg og skjønner du:) Også lurer jeg på hva du har tenkt å gjøre den dagen du faktisk blir gravid? Kommer du til å fortsette med hest? Har bare såååå liten lyst til å slutte. Tror du ikke helt rolige turer i skogen går bra?? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5534648-sussa_85-se-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa85 - snart 2? Skrevet 2. juli 2006 #2 Del Skrevet 2. juli 2006 Heia:D SÅÅÅ gøy å bli etterlyst da gitten:) Alt er topp bortsett fra en hodepine som tar livet av meg i denne varmen..hehehhe...men den går nok over med litt søvn:) Tanta mi har ikke vist seg nei...2 dag over ikm no...vurderer test i mårra tidlig..men burde sikkert vente lenger:P Hest ja...er rideinstruktør jeg..skal faktisk jobbe en hel uke der nå..på rideleir med 100% ansvar..huff..blir nok å gjøre med 16 unger og 11 hester..Jeg kommer nok til å slutte nå ja...etter leiren er det slutt..tør ikke annet...i nov i 2004 ble jeg sprunget ned av hest på ridebanen, havna på sykehuset og husker ingenting av det hele...hadde jeg vært gravid da kunna det ha gått veldig galt! Tør ikke tenke på det engang...og hva om jeg faller av hesten osv? Hester er forferdelig uberegnelig desverre....Jeg vil RÅDE deg til å ta en pause mens du er gravid ja! Ang rolige turer i skogen: jeg har ei venninne (eldre enn meg) som ikke viste hun var gravid...hun var på tur..hun var ganske fersk så det var en rolig tur...hesten skvatt til og kasta henne av..en av de roligste hesten..hun havna på legevakten..3 dager senere oppdaget hun at hun var gravid...tenk på hva som kunne skjedd?? hun har slutta helt nå..til hun får babysen.....ROLIG TUR kan også gå til HÆ****** så vet du d....hehehehe.. Selv er jeg litt lei av hest da..ihvertfall ridelærer yrket....vært ridelærer i 3 år nå..på lav lønn..og 5 år som stalljente før d...Så trenger en pause.. Har du egen hest eller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5534648-sussa_85-se-her/#findComment-5534765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei:) Du svarte jo, koselig. Har ikke fått sjekket om du hadde svart før nå, våknet kl fem i dag morges, med skikkelig omgangssyke...æsj, siden det har det gått i ett med sykt mye oppkast og flying på do... Kom til meg selv først for noen timer siden, så dette har mer eller mindre vært en DRITTDAG, bokstavelig talt.. Takk for råd ang ridningen, er så usikker altså, men det er vel best som du sier å ta en pause under en graviditet.. Jeg har hatt en laaang pause fra hest og ridning, nesten 5 år.. Har egentlig akkurat startet igjen, kun på hobbybasis.. Har ingen egen hest, har en super kaldblodshest på halvfor, som jeg tar med ut på tur så ofte jeg vil. Er så rart det der, før når jeg holdt på med hest, var liksom ikke kaldblodshester noe i det hele tatt, men nå er jeg nesten litt forelsket i dette enormt store, vakre dyret (han er kraftig og diiger:) Hadde egen hest de siste to årene jeg red, men tror nok ikke egen hest blir aktuelt på en stund. Det må i såfall bli den dagen jeg føler meg ferdig med barn, og de har blitt litt oppi årene... Også må jeg jo spørre da, har du tatt test?? Eller venter du noen dager til?? Kjempe spent:) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5534648-sussa_85-se-her/#findComment-5541815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa85 - snart 2? Skrevet 3. juli 2006 #4 Del Skrevet 3. juli 2006 Selvfølgelig svarte jeg;) skulle jo bare mangle..hehe... Huff..føler med deg..farangen er noe dritt! Ikke gøy...har hatt d MANGE ganger selv.....og sliter med diare til vanlig så..hehe..men man overlever...Har hatt drittdag selv..første dag på sommerjobb..rideleir..sukk.16 masete gale unger ....SLITEN I HoDET! hehe.. jeg skal ihvertfall ta en pause under grav....tror det er like lurt..syns tilog med det er skummelt å være der denne uken jeg! Elsker kaldblodser selv jeg...Liker best å ha noe stor og kraftig mellom beina som jeg sa til ridelærern min da jeg var liten..hun lo seg nesten ihjel..hehehheeh..og jeg rødma.... Har ikke tatt test nei..turte ikke.. hehe...men 3 dag over Ikm nå så....bør jeg? klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5534648-sussa_85-se-her/#findComment-5541946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 3. juli 2006 Hehehehe:) du liker best noe stort og kraftig mellom bena ja;) godt sagt, kan skjønne ridelæreren din lo seg skakk. Kan skjønne det er litt pes å han ansvar for så mange unger på leir ja, kan selv huske jeg var på leir som lita, savner det jo nesten litt, levde for den uka ett helt år i forveien:) Herregud, 3 dager over ikm, jeg hadde hvertfall ikke hatt tålmodighet til å vente lenger:) hadde tatt den med en gang.. Men skjønner godt du syns det er litt skummelt med tanke på at du allerede har tatt en og den var neg. Men tre dager etter ikm, burde det ikke begynt å bli litt sikkert å teste da? Godt med samboeren hjemme igjen da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5534648-sussa_85-se-her/#findComment-5542030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa85 - snart 2? Skrevet 3. juli 2006 #6 Del Skrevet 3. juli 2006 hehhee..ja ridelærern min glemte aldri d der tror jeg;) hihi...var vel 15 år eller noe.... Ja rideleir er veeeldig gøy..hehe..bare ikke for oss ridelærerne varmen..hehe...skulle heller deltatt ja..GJERNE! hihi.... 3 dagen uten mens ja..men kan vel ikke teste på kvelden..så får gjøre d i mårra tidlig...er litt sjokkert over at den ikke har kommet..har ikke mens smerter heller..og tappen min er lukket og langt ned...skjønner ingenting jeg.. hehe...BARe ikke mensen kommer dagen etter jeg tester så...sukk..hehe... nååå..deilig og deilig frublom...han er jo bare furten så..fyllesyk etter helgen han tror jeg..men d går nok over;) hihi.. klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5534648-sussa_85-se-her/#findComment-5542390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 3. juli 2006 Det høres jo nesten ut som om det ikke hadde vært så dumt å ta en test da? Kommer du til å gjøre det i morgen eller? Da skal jeg hvertfall vente spent på resultat og krysse alt jeg har av fingre og bein:) Furtne samboere er ikke bra, kjenner til det. Min flyr rundt her med støvsugeren nå, og er furten for at han må gjøre det.. Haaaallooo... liksom, hven har sitti på potta med bøtte mellom beina i hele dag, skal jeg ikke få kunne slappe av på sofaen...Blæh.. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5534648-sussa_85-se-her/#findComment-5543820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå