Gå til innhold

Kjenner spark bare på ene siden....

Anbefalte innlegg

Hei... Jeg er 22+4 uker på vei, og vi kjente første utvendig spark i går..:) Kjempe morro.. Men det jeg lurte på var, er det vanlig å bare kjenne spark på ene sia, eller på samme plass hver gang? Det har liksom vært på samme sted fra første gang jeg kjente noe innenfra.. Jeg har foran liggende morkake, så kan dette være en grunn til dette??

Håper noen kan svare meg på dette... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5534549-kjenner-spark-bare-p%C3%A5-ene-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med min 1. kjente jeg spark overalt, men mye senere i svsk. Med nr 2 var det mest på en side hele tiden. Han sparka så hardt på slutten at jeg brista et ribben. Gjør vondt enda 2 1/2 år etterpå. Hihi. Tror det er helt normalt å kjenne det slik du gjør. Vet ikke om morkaken har noe å si, men det kan selvfølgelig være en årsak..

Kos deg med sparkene du..

babyen stuper nok ikke kråke hele tiden, så jeg regner med at man merker mest spark på den ene siden der føttene er. Jeg merket spark på den ene siden bare helt til uke 24. I uke 23 og 24 tror jeg den gjorde helomvending, så merker jeg sparkene på den andre siden.

Jordmor mente det var hender når jeg trodde det var føtter, så antagelig kjenner vi begge deler bedre jo lengre vi er på vei antar jeg...

Flere jeg kjenner sier de merket mest spark bare på den ene siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...