Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åh! så morro:)

er i uke 19 selv, og kjenner mer å mer liv for hver dag som går nå:) har en kommende pappa her som er spent på når han skal få kjenne noe.. tror ikke det blir så alt for lenge til, begynner å bli ganske sterk der inne nå..

Er det ikke en fantastisk følelse vel! Jeg har også nettopp sett spark på utsiden, for snart en uke siden, var da i min 21 uke. Og samme som deg så har ikke faren kjent noe enda, det er ikke så ofte det er bånn gass der inne.

Gleder meg til jeg kjenner det enda oftere...

Gjest Riga19 - jente 22.10?

Husker jeg blei helt satt ut av det første sparket på utsida! Skjedde for en måned siden, så da var jeg 20 uker på vei. Helt fantastisk!:-) Pappa'n kjenner masse, men stakkars bestemora har bare kjent det engang, så hun er litt fornærma, tror jeg.

Dagen i dag har vært skikkelig sparkedag...har egentlig kjent liv helt fra jeg våkna (altså kjenner jeg liv hver time),- bekymrer meg at ungen blir en av de som skal være våken hele natt eller noe!

Jeg har kjent spart siden jeg var i ca uka 15, men da vi var paa stranda i Tyrkia for ei uke siden (uke 18 +) kjente typen det ogsaa, det var kjempestas og hver gang jeg sier h*n sparker kommer han l0penes for aa kjenne :D *Stolt pappa* kan er vel si :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...