solstjernen - seksbarns mor Skrevet 2. juli 2006 #1 Del Skrevet 2. juli 2006 Da var det unna gjort også. Fikk tatt vaksine og snakket litt med helsesøstera. Koslig kontroll. LillePia er enda lita hu da... eg satt å sa til Synne da hu var her at eg håpte at hu var nærme 10kg nå. Men nei da... hu var 9450g ( 9170g da hu var 12mnd) Det var ikke så mye hu hadde lagt på seg, men ikke strekt seg mer enn en centimeter heller... eller var det en halv. Men som hs sa - hu er nå jammen meg aktiv også. Hu satt ikke i rod et sekund mens me var der. Klatra på stoler og ville gjerne opp på bodet for å komme opp i hylla til hs. Men men... lengre enn stolen kom hu ikke. Hu var skikkelig imponert av meg som ammet enda - det ble mer og mer skjeldent at mødre kommer på 15 måneders kontroll og sier dei ammer. Og grøt også... LillePia får grøt til kvelds... det var også kjekt. Et vidt og stort matspekter. Tok opp dette med skjeiv hendt... det hadde litt med at dei holdt ting i venstre for å bruke høyre til å holde balanse og ta seg for om dei eventuelt falt. Det var mest naturligt å ta seg for med høyre, og det ble lettere om den handa var fri. Men hu sa også at eg ikke skulle tvinge henne til å bruke bare høyre for eg ikke ville ha en venstre hendt unge, det var vist dei som hadde gjort det også. "og for så vidt så har eg lest om dei på forum som dette" Hu syns det var kosligt at eg hadde funne meg til rette på dinbaby sin månedsklubb... det var så godt med slike forume eller "venner" som me kan dele alt med. Få råd og veiledning. ' "Dere skulle hatt et landstreff vet du" og det måtte eg jo si meg enig i. Ikke sant dere? Det var litt fra vår 15mnds kontroll. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5534305-april-15-mnds-kontroll/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 3. juli 2006 #2 Del Skrevet 3. juli 2006 Vi var også på 15 mnd kontroll nå. Trodde kanskje siri hadde kommet over 9 kg streken jeg med det hadde hun ikke. Hun veide bare 8860g denne gangen (8825 når hun var 12 mnd).Men hun spiser nesten som hun skal, nå når det er så varmt ute er hun litt mindre glad i mat. Og hun er utrolig aktiv om dagen, sitter aldrig stille. Hun hadde også blitt 77 cm lang så hun er höy og smal. Ellers er alt bare bra med oss om dagen, koser oss på stranden noen timer neste hver dag nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5534305-april-15-mnds-kontroll/#findComment-5539296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå