Gå til innhold

Ny...


Milk2010

Anbefalte innlegg

Hei jeg er helt ny på disse sidene, da jeg er ganske ny-gravid! Tok en test som var positiv for litt over to uker siden, men hadde hatt mistanke lenge før det så veit ikke hvor langt jeg er på vei...Har lest litt om tidligere debatter, føler meg litt dum som spør om dette, men hva betyr de tallene dere skriver, f.eks 6+4, 10+1 og 3+3? Skjønner at det har noe me hvor langt men er i svangerskapet, men... fint hvis noen kunne forklare meg det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 betyr hvilken uke man er i, +4 betyr hvilken dag i den uka. Fekx så går jeg over i ny uke på en torsdag- da er jeg 8+0.. På mandag er jeg 8+4.. åsså videre... ( æ e så dum når det gjelder de tallene,at jeg teller bakover,fra termin og tilbake,for å finne den riktige uka.. ti-hi-hi...)

Her på BIM ser du jo når du logger deg inn " du er i 7. uke bla bla bla...har så lenge igjen til termin." der ser du jo hvilken dag du bytter uke/har byttet uke..

 

Du skal ikke være redd for å virke dum, man må spørre for å vite!

Det er mye forkortelser her som jeg ikke vet hva er,så jeg må spørre- hvis jeg ikke gidder å bla igjennom for å finne en tråd kor andre har spurt om d samme...

 

Lykke til da..Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok eg graviditetstest som var positiv for snart tre uker siden, før det hadde jeg vel en god mistanke lenge... Skal til legen for første kontroll 25.juli, så foreløpig har jeg ikke peiling på verken termin eller hvor langt jeg er på vei, da jeg ikke kan huske siste mens... Er ganske spent ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...