catine Skrevet 2. juli 2006 #1 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei dere! Jeg er gravid i snart 7. uke og ringte til legen i uka for å bestille time. Der fikk jeg time i uke 11. Men hun jeg snakka med sa at dersom jeg ville bli undersøkt før, så kunne jeg selv ringe til jordmor å bestille time- hun sa at det var mulig jeg fikk komme før uke 11 da dersom jordmora hadde kapasitet. Jeg må selv finne og ringe til jordmor fordi jeg ikke vil ha hun som er i min kommune. Lurer bare på hva jeg sier... Er det bare å si at jeg er gravid og gjerne vil ha en time hos jordmor..?? Og sier at jeg ikke skal til min fastlege før i august.. Er ganske så uerfaren og trenger litt hjelp på hva som er vanlig her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 2. juli 2006 #2 Del Skrevet 2. juli 2006 Jepp,det er bare å si det,ja. Du trenger ingen flere grunner for å dra til JM ,enn at du er gravid. Resten spør ho deg om,det ho vil vite.. Det går nok helt fint,skal du se. Lykke til.. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå