Gå til innhold

Lite treff hos Theaokt 11 juli.

Anbefalte innlegg

jeg regnet med de ekstra kiloene, men jeg vet ikke hva som er normalt.

På Tusenfryd så krydde det av gravide damer - med skikkelig mager. Hos meg så kikker folk og ser ut som dem stusser på om jeg er feit eller gravid. Ingen har til nå sett at jeg er gravid - og jeg blir sjokka hver gang jeg ser meg i et vindu eller på bilder (som broren min tok i helga).

Ble helt satt ut - trodde ikke at jeg hadde est ut sååå mye.

Frem til nå så har jeg ikke brydd meg, men ble litt mer obs på det da jeg så hvor feit jeg så ut - ikke anelse til graviditet.

Og at søstera svarte broren min i stavanger da han lurte på om jeg hadde blitt feit (et annet ord for bule på magen), men hun hadde sagt at ikke feitere enn normalt.

Vi får ta maaaassse trilleturer sammen Piadi - jeg er veldig innstilt på å trene hardt og være aktiv for å gå ned i vekt.... :o)

Fortsetter under...

Tror nok det kommer til å gå noen uker til og da er det ikke noen som kommer til å lure på om du er gravid !!! Jeg så kun feit ut i begynnelsen... Mer nå i det siste jeg har fått ordentlig gravidmage... Kanskje fordi puppene er så store, da virker man litt større tror jeg :)

Gleder meg masse til vi skal på trilleturer... Jeg som har kjøpt vogn og greier : ) Johoooo = )

Tenk deg når vi skal trille turer Hebbie. da skal vi legge alle kiloene av oss på sandesletta. Men du har ikke gått opp 17 kg. jm har til og med bedt meg komme 1 g pr uke til veiing.

Når jeg har sex med min mann, noe det blir litt lite av så er det et syn for guder. Det er verre en sadosex. Jeg blir slått av mine egene valker hele tiden. Rompa disser flere min etter at vi er ferdig. Har begynt å legge hele dyna over meg og bare la visse deler komme frem. Da slipper mannen min å se den feite ræva mi. Ikke det at det er så mye bedre når visse deler kommer frem, for der vokser det som i edens hage- helt vilt- verre en den tykketse jungelen. Klarer ikke å barbere meg der nede. han får grave seg frem i rede dersom han vil. Fy f jeg er fæl om dagen.

Mannen min sier jo bare at jeg er så fin. Ja han tror vel ikke han kunne si noe annet uten å få strupen avskjæret. Det var syting det.

Skjønner at du blir deppa over helgen. Hev deg over det og avfei det med et merkelig blikk. Broren din er kanskje bare sliten etter at ungen kom. Søstra di er litt omtenksom. Du kunne bare sagt at ja fin frem vaskebøtta dersom du har så j lyst. Hender at jeg synes min familie er totalt fiasko. Da tenker jeg bare at jeg er glad jeg har laget min egen familie og at jeg kan velge meg venner selv. Familieopphavet mitt skulle jeg noen , men bare noen ganger gjort noe med. Eller min bror er det faktisk skuddpremie på.

Etter alt dette gikk jeg sikkert av meg en kilo. La meg gjenta dette 17 ganger så kanskje det hjelper.

Puppene har blitt kanooooonstore !! Så ja jeg ser mye større ut nå..

Vi har sagt ja til å kjøpe bilsetet etter et vennepar, men har ikke fått gjort noe mer på utstyrsfronten.

Er så usikker på hvilke vognmerke etc....må finne ut hva alle andre har. Det gjør det lettere å velge siden dette er på et helt nytt område for oss.

hehehe....du får øve deg på trilleturer i stua imens ;op

Herregud som jeg har ledd av innlegget ditt - sitter her i sofaen og lo som jeg skrek.

Skulle nesten tro jeg hadde skrevet det selv ;o)

Hvorfor prøve å se sexy ut når man ser ut som en flodhest ;op hehehehe....kødder...

Gruer meg til jeg må veie meg - skal til Doris på mandag så da må jeg ha veid meg :o(

Men til syvende og sist - så er jeg villige til å gi etter for alle kiloene så lenge jeg får et velskapt barn og noen flere i fremtiden...Da stopper jeg kjeften på de som ytrer noen frekke kommentarer til meg :o)

Men nå er alt sååå nytt og anderledes, skremmende...må venne meg til dette :o)

Annonse

Ja ja jenter. Har rigget til et bord både ute og inne- så værgudene får gjøre hva f de vil, men her blir det treff. Hvis det værguden skal kødde med nærmere 10 hormonelle berter så vet han ikke hva han begir seg ut på.

det eneste jeg mangler er å rulle ut den røde løper så er det bare å komme.

Gleder meg til å treffe dere:)

Så koselig da!

Ja da er det noen timer på jobb før det blir treff hos deg da. Må se å komme meg avgårde til jobben. Må bare lufte bikkja mi først. Sees senere da! Jeg ringer nok Hebbie for å få veibeskrivelse tror jeg. Har jo ikke nummeret ditt Theaokt.

Hehehe....Theaokt har lagt ut nr sitt på den nye linken :o)

Men du kan ringe meg vennen så skal jeg guide deg til de gale BIM jentene....

Jenter !!

I dag har jeg på mitt første mammatøy :o)

Har fått noen mammaklær av svigerinna mi - tenkte at dem ikke kom til å passe siden hun er tynnere enn meg. MEN....de er jo samme størrelse og dem sitter som støpt !!

Skjønte ingenting igår jeg...Så i dag tok jeg på meg en beige bukse - som er strikk i sida, skjønte ikke helt hvorfor den skulle være der fordi jeg så ikke noen knapp på andre sida. Tenkte det var for å utvide buksa etterhvert. Men justeringa er i buksa så jeg bare justerer med strikken - så genialt !! Buksa er faktisk slankende !! Jeg ser faktisk mye bedre ut med klær som passer og ikke sprenger på jo - hmm....

Den er såååå behagelig å ha på seg - ikke trenger jeg å bruke den ene hånda for å holde den oppe jo - slik jeg må på de "nye" som siger ned mens jeg går. Og ser enda verre ut når jeg snurper dem sammen i livet.

Også brukte jeg gravid belte på vei til jobb...

Jajamensann.....nå bruker jeg mye gravid ting altså !! Tar jo helt av - for svingende ;op

Skal guttene dine være hjemme Therese?

Deilig med passelige klær altså.. Jeg har så lyst på snekkerbuskse, men de er utsolgt for min størrelse overalt !! :(

Har funnet noen deilige bomulls-T-skjorter på cubus som ikke er for gravide, men de er ekstra lange... Kanskje jeg tar på meg mi i kveld.. :)

Hebbie.... DU ER GRAVID = ) hehe... Er det ikke deilig :) Og det blir bare bedre og bedre...!!

Har lest en plass at om man er plaget med hodepine venter man gutt.. Og det stemte i alle fall på mamma, men sjansen er jo 50/50 da :)

Annonse

åååå er det kanskje slik t-skjorte jeg har kjøpt ???

Tror det var der jeg kjøpte 2 stk for 99 kr. En babyrosa og en hvit - god stretch og laaange. Elsker å gå med dem !!!

Hehehe....jeg vet søren meg ikke hva jeg får - er så mange som sier jenter også sier noen plutselig gutt....Hmm....lover ikke bra - intetkjønn ;op

Men jeg får kanskje et svar på torsdag da skal jeg på ordinær UL !!

Hodepinen har kommet etter den j........søppelpressa rett utenfor vinduet som skriiiiiker - og i det siste så har dem satt på den flere ganger til dagen !! og varmen har nok sitt å si - er sååå sliten og trøtt pga. varmen...

Nei dessverre kostet disse 99,- for 1 !! =(

Var på cubus, gulskogen i går, men der hadde de ikke noen lange T-skjorter.. Skal til cubus magasinet i dag tenker jeg, må bare ha flere av de T-skjortene.. og der jobber mormor så da blir det litt billigere ; )

Har hele tiden tenkt at du får jente !!!!

Og at jeg får gutt.. :)

Tror det blir rart å bli guttemamma etter 6 år som jentemamma..!!

Guttene skal være sammen med mannen min til de skal legge seg. Så legger han dem og da drar han på fisketur sammen med noen kompiser. Tror det ligger en liten jente hos deg jeg Hebbie. Hadde litt hodepine i begynnelsen, men det var mye verre med guttene. Kan jo være en gutt hos meg nå, men de sier jo at det er en liten jente der. Hmmmm skal på ul til neste uke på 3d og da blir vel svaret sikkert. Har kjøpt litt jenteklær så da blir det en feminin gutt.

Piadi- hadde jeg først en følelse av jente, men siden du selv føler gutt, gjorde du meg usikker. Naboen skal på ul i dag og da skal hun prøve å få de til å se kjønnet. Hun er jo i uke 16 så de skal jo kunne se de. Pinnsvintrine tror jeg at var på ul i går så det blir spennende å høre. Vi kan ta en tippekonkuranse på alle i kveld.

Tror det er en gutt, men har hele tiden følt at det var en jente, er sååååå usikker ! Sist gang bare visste jeg at det var jente... Denne gang aner jeg ikke :)

Jordmora sa at det kanskje var jente, men det var i uke 16 så det var veldig uklart.. Heldigvis skal vi på 3d neste uke ! Gleder meg så jeg er gal altså : )

Ja vi får se når de fleste har fått litt mage.. Sist var det bare meg og deg Therese som hadde mage :) Når var termindatoen din Therese ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...