Lykke og glede Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Blir så inderlig lei av å gå rundt med maserier hele dagen. 12 dager til termin, andregangsfødende, hodet har vært festet 2-3 uker og slimproppen har gått over flere dager nå (uten blod, men masse slim). Hva tror dere, jenter? Kommer det til å skje noe snart? Vet at det er vansklig å si, men hva tror dere? Klem.
Tess,mamma til 2:-) Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Uff er ogaå så lei..8 dager til terminen min her og jeg har gått med masrier i tre måneder. Jeg er 2. gangs jeg også men har ikke så mye forhåpninger på at det kommer til å skje snart. Har i tilegg hatt en del menssmerter i lang tid. Trudde slimproppen alltid var blandet med litt blod i jeg..men kan hende jeg tar feil. håper det skjer snart hos oss begge. lykke til!!!!!
Lykke og glede Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2006 Takk for svar. Når slimproppen min gikk under forrige svangerskap, så kom det blod, men da var fødselen godt i gang og vannet hadde gått. Denne gangen er det bare slim, og jeg spurte jordmor som sa at den kan komme i etapper uten blod i uker før fødselen... Lykke til, du også. Vi føder nok snart;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå