Gå til innhold

Hvor mange her er født i 82?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det var noen som var født i 82.Har dere noen barn fra før?mange pp?

Jeg har ingen barn fra før eller ikke samboern og er i min 11pp,venter ikm 19juli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Født i 82, ingen barn, ingen pp enda - begynner i september. Men har ikke brukt prev på over et år, så skjer det no tidligere enn planlagt så er det helt i orden;o)

Skrevet

jeg er født i 82..har ingen barn, verken jeg eller sambo! Har prøvd litt i ett år, men skal begynne for fullt nå.. etter en hormonkur!! Må få orden på tr først!!

Skrevet

Jeg er født i 82. Jeg har en gutt på snart 20 mnd og er nå i 3.pp på nr.2. Det er like spennende denne gangen, men kjenner at jeg ikke stresser like mye nå! Det er vel like greit egentlig:o)

Skrevet

Jeg er 82 modell, vi er i våres 2pp og har IKM på onsdag! Har ingen barn fra før og håper spiren sitter om ikke altfor lenge :-)

Håper spiren sitter for dere snart også, kan bare tenke meg hvor leit det er når man må prøve lengre enn ønsket..

Masse, masse lykke tll!!!!

Skrevet

82-modell her... Er 8 uker på vei, gutt 15 mnd fra før:)

Skrevet

Født i 82. Ingen barn, er i 1 pp :o) Tror vi har IKM i uke 29 sammen aurora:o)

Skrevet

Er født i 82 jeg også :) Har ingen barn fra før og er i 1. pp nå. Må bare få orden på TR først etter en kjip underlivsinfeksjon......

Lykke til, skal krysse fingrene for deg jeg :)

Skrevet

Har en gutt på 21 mnd, er i min første pp etter prøvepause noen mnd. Sluttet på p-pillen i desember, men sliter med lange sykluser (50 - 70+ dager), så det tar lang tid..

Skrevet

jeg er 82 modell,sambore(forlovede)81 modell.

vi har to barn fra før av.

gutt på 3 år,og jente på 8 mnd,så vi stresser ikke,men håper det skal klaffe nå,slik at de to minste blir tette.

skøy at det var en god del 82 modeller her.

jeg skal ha el i løpet av uken(håper den kommer)så dette er spennende.

ønsker dere alle sammel lykke til med prøvinga

hilsen sb

Skrevet

Jeg er 82-modell, min forlovede 81. Vi har ingen barn fra før.

SA for 4 uker siden, var da 13 uker på vei. Veldig trist, men vi prøver på nytt. Nå venter jeg bare på TR sånn at jeg har kontroll på sakene :)

Krysser både fingre og tær for oss alle om at det klaffer snart :)

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Født august 82. Forloved desember 76. En gutt på 15 mnd fra før. 2 pp. Ikm 15.juli.

Skrevet

født august 82

1pp etter sa

ingen fra før, men er mamma i hodet mitt hihihi

samboer med 80 modell

Skrevet

Født Februar 82

6 pp etter seks mislykkede svangerskap

Ingen barn fra før

Samboer med 77 modell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...