Gå til innhold

JIPPI- klaff i 12. pp !!!

Anbefalte innlegg

Utrolig, men sant- 1 år etter den siste av 4 MA ( uke 18) har jeg i dag positiv graviditetstest! Jeg hadde nesten gitt opp- denne mnd. var dessuten mannen bortreist i " prime time", slik at vi ikke fikk utnyttet EL til fulle. Og så satt den likevel !!

For min del ble det altså klaff når svømmerne ble deponert de siste 2 dagene før, samt den første dagen med pos EL-test (har målt 2 påfølgende dager med LH-stigning de gangene jeg har målt). Tror kanskje vi har konsentrert innsatsen litt sent i syklus tidligere...

Er glad, men samtidig litt usikker- det har jo gått galt de 4 siste gangene. Men - etter råd fra gyn. bruker jeg nå Crinone progesterontilskudd, og håper at det nå skal gå rette veien.

Unner alle dere gode jenter her inne at spiren snart sitter- dere fortjener det så inderlig!! Krysser fingrene - og håper at vi møtes på gravid -sidene etter sommeren , hele gjengen!!

En særs fruktbar sommer ønskes dere alle !!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5533597-jippi-klaff-i-12-pp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vanvittig artig, blåfugl:))))))) Gratulerer masse mye med spire!!! Den som venter på noe godt venter ikke forjeves selv om alltid ønsker at ting skal skje i morgen.... Jeg er også i min 12 pp, har ikm om en uke i morgen. Håper at miraklet vårt sitter på plass denne mnd. Vi hadde denne pp litt konsentrert sex før jeg hadde el-vondt, for gubben her var borte på el-vondt dagen og dagen etter.

Kos deg masse mye i svangerskapet, så får vi håpe det går som smurt denne gangen:)) Gratulerer igjen:))))))

Annonse

Annonse

Tusen, tusen takk for alle lykkeønskningene!!

Det er utrolig kjekt å ha noen å dele dette med- for det går nok en stund før nyheten bekjentgjøres for familie og venner utenfor nettverden!

Jeg og min kjære har opplevd det siste døgnet som litt uvirkelig - kan nesten ikke tro at det er sant at vi virkelig ble gravide igjen! Nå gjenstår bare at det går bra videre- må satse på at det SKAL det denne gangen.

Takk igjen alle sammen- og masse lykke til videre med "bli-gravid-prosjektene" i sommer!

Gratulerer så utrolig mye, BLÅFUGL - det var herlig lesing :-) Det er altid litt ekstra artig når det lykkes for de, som har slit så lenge og vært gjennom så mye vondt - jeg unner deg det av hele mit hjerte at det blir et flott svangerskap - denne gang lykkes du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...