Gå til innhold

hvem her inne "husker" dere?

Anbefalte innlegg

Hvem sine svar nikker dere ofte bifallende til. Hvem føler dere dere på "bølgelengde" med her inne, og hvem har dere fått mest hjelp av?

Tenkte at vi kunne skryte litt av hverandere, og inspirere enda flere til å skrive svar og bruke nick :)

i fare for at noen syns dette er "teit",så er jeg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5533577-hvem-her-inne-husker-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mange jeg kan skryte av, men jeg tror de det gjelder vet hvem de er. :) Vil egentlig ikke ramse opp navn, tenker at det fort kan føre til "motinnlegg" på Kranglesiden fra den eller de anonyme som liker å henge ut folk her på Din Baby.

MEN.. det jeg ville nevne, som er grunnen til at jeg svarer, er at det er kommet en ny Anonym som skriver her inne som ofte skriver veldig gode innlegg - vet jo ikke om det er bare en person eller flere, men har inntrykk av at det er den samme anonyme..virker i hvert fall å være en veldig sympatisk person :)

Ellers er jeg veldig positiv til tanken din om å inspirere og å skape større skriveglede her inne altså :)

Husker ikke så mange nick, for jeg er ikke sikker på hvem jeg har sett her og hvem jeg har sett på skravlesiden. Men det er mange som ofte kommer med gode og fornuftige svar, uten å påpeke uvitenhet hos hovedinnleggerne og det setter jeg pris på. For jeg er ofte en av dem som spør om ting som kanskje virker ''rart'' i andres øyne, og da er det godt å ha dem som husker hvordan det var å være mor for første gang selv, som kan forklare litt ;)

Setter veldig pris på dere alle sammen, og håper jeg kanskje kan hjelpe til litt selv også etterhvert som jeg blir mer erfaren =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...