Gå til innhold

Snuppelura83!!


Kaja_2013?

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg??

 

Har ikke sett noen nye oppdateringer på graviditeten siden du testet positivt 3+3...

 

Er så spent på å høre mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. Er 3+6 i dag og føler meg fryktelig gravid!! :-) Måtte ta en test i dag også og den var selvsagt veldig positiv. Det er så deilig! Svever litt rundt i min egen gravid-boble akkurat nå, samtidig som jeg prøver å ikke ha for høye forventninger. Men det er jo ikke så lett.

 

Var på besøk hos mamma i går og i dag og hun avslørte meg med en gang! Men hun visste at vi kanskje ville prøve på nytt da.

 

Hvordan går det med deg? Kontroll over kvalmen? Begynt å jobbe ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så morsomt!

Vet hva du mener med forventninger,ja.. Gleder meg så til den første kontrollen så man har det svart på hvitt. Tok en del tester i starten jeg også, veldig lenge siden sist nå, så stoler liksom ikke helt på at jeg er gravid liksom. Men siden jeg fortsatt ikke har hatt mens, er trøtt som en dupp stort sett hele tiden, må tisse 3 ganger så mange ganger som før og er kvalm nå og da så må jeg vel bare stole på at jeg er det:)

 

Jeg har bare sagt det til en venninne ennå, men tenker å fortelle mamma og pappa det i uken som kommer. Er veldig spent på hvordan de kommer til å reagere. Både gleder og gruer meg...

 

Kvalmen er veldig opp og ned. Til normalt merker jeg ikke noe særlig til den. Men var til tider veldig dårlig når vi var på ferie - uregelmessige måltider, få og store i stedet for mange og lite. Det samme har vært ett problem i helgen. Ligger lenge og rutinene går i surr - da kommer kvalmen. Men stort sett er det bare sånn ubehagsfølelse, ikke kaste opp. Elendig forklart,men...

 

Har jobbet i 1 uke nå og det går veldig fint. Var jo litt bekymret for kvalmen før jeg begynte, men det har til nå ikke vært noe problem mens jeg har vært på jobb. Men når jeg kommer hjem er jeg helt utkjørt. MÅ sove minst en time etter vi har spist middag..

 

Hva gjør du om dagen da? Husker ikke helt hva du sa jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok fortsatt gravid ja, du har jo alle klassiske symptomer! Sove sove sove, vet at jeg kommer til å bli et murmeldyr selv...

 

Har ikke merket noe særlig til kvalmen ennå jeg. Men det er jo veldig tidlig ennå. Litt uggen om morgenen og hvis det er veldig lenge siden jeg spiste sist. Men jeg er konstant veldig sulten, selv om jeg akkurat har spist. Det kommer til å bli skummelt videre. Må se på klokka for å finne ut om det er tid for å spise og ikke kjenne etter på magen.

 

Jeg jobber for tiden jeg også. Eller, jeg skulle ha jobbet, men jeg sitter og ser rett ut i lufta og klarer ikke helt å konsentrere meg. Håper det går bedre etter hvert. Må si jeg er imponert over at du faktisk hadde eksamen bare en og en halv uke etter positiv test!

 

Skal ringe legen i morgen og be om time. Håper jeg får time raskt. Skulle ønske jeg kunne skru tiden ca tre måneder fram i tid, ser for meg at dette blir lange måneder. Men den som venter på noe godt, osv...

 

Nei, nå må jeg nesten køye. Hyggelig å taste med deg, ser fram til å få oppdateringer om hvordan det går med deg fremover!

 

God natt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg ikke er inne her så ofte nå.. Blir lite tid når man er på jobb hele dagen og må sove om ettermiddagen. Pluss at jeg prøver å få litt frisk luft et par timer om kvelden i finværet. Derfor kan det ta litt tid før jeg svarer.. Tenkte bare jeg skulle si i fra...

 

Lykke til med jobbingen, og god natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...