Gå til innhold

flere i uke 10+1?


snart mor til nr 3

Anbefalte innlegg

mine to første svangerskap var helt problemfrie. Bare litt bekkenløsning med gutt nr 2.

venter barn nr 3 og dette svangerskapet har ikke startet bra. veldi trøtt, kvalm såsi hele dagen. vondt i magen. var på ultralyd i uke8 der legen fant ut at livmora var langt nede og langt bak. fikk klar beskjed om å sykmelde meg i 5 uker.må ta det helt med ro. dette blir litt av en sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er uke 10+2 i dag! Å har vært sykmeldt ei god stund allerede..

Grunn til det er mange sa, så jeg skulle ta det helt rolig til uke 12 - 14..

Jeg også er utrolig trøtt, og bekkenløsningen er allerede på full fart tilbake. Kvalmen er mye bedre enn sist - så jeg skal likevel ikke klage.

Har vært på ul da, å sett ett lite knøtt på 3 cm som sprella å vinka:)

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke, men jeg har oppblåst mage. ser ut som jeg er 6 md på vei. legen mente at livmora skulle gå tilbake til det normale ville magen min ikke være så oppblåst. russisk lege med gebrokent norsk er ikke så lett åforstå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok,jeg har den 10feb.

er i kjempefin form så lenge jeg får 10-12 timer søvn hver natt:)

går med nr to, å et helt anderledes svangerskap. litt rart,men godt.sist gang kastet jeg opp hver dag i 4 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat like langt som deg! 10+2 i dag, 3.juli. Jeg skal til første UL, og jeg er så redd for at det ikke er noen baby der... Jeg har nesten ingen symptomer, kun litt ømmebryster, som har blitt minst en str større. Jeg har ingen kvalme eller andre plager, har heller ikke hatt det. Men jeg merker magen hver dag! Er så spent! I dag kl 10.30...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+4 her og formen er helt jævelig kvalm nesten hele dagen og kjempe trøtt. Sover så fort jeg har muligheten. Har termin 020207, og skal på ul onsdag pga ma i mars og har fått en tidlig ul. Skal bli greit å få det bekreftet at alt er som det skal. Tror og håper det i allefall. Har vært sykmeldt i 3 uker allerede pga kvalmen og det er greit for plutselig må jeg spy og det passer seg ikke i det yrke jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan noen av dere får til å være så langt jeg.. :-)

 

Jeg har termin 290107 og er i følge bim og babyverden og legen 10+2. Mens folk som har termin både dager opp til en uke etter meg er kommet flere dager lenger enn meg? :-)

 

blir forvirra av det her.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også forvirret av dette...

 

Jeg har termin 26 januar og er i dag 10+5. Så vi to har i allefall brukt samme kilde ser det ut til!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Jeg er også 10+2 idag og har termin 29.01-07

Skal på min 2 ultralyd i morgen ;)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. da er vi tre som teller "riktig" etter vår egen mening hvertfall.. :-) Frustrerende da at folk "tar" meg igjen.. hehe.... :-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...