Gå til innhold

Hvorfor er kvalmen plutselig borte??


Sgt sweetie prøver på en til..

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har vært kvalm fra morgenen til langt på kveld nå hver dag i omtrent 2 uker. Men plutselig er den borte.Trodde at den først ble borte etter 3 mnd jeg. Hva skjer??

Jeg er 7+2 i dag. Kjenner ikke det strekker så ille i livmoren heller.

hmmmmmmmm...

Noen som har det på samme måte eller opplevd det samme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde kvalmen ut uke 20 med datte mi. Denne gang lå jeg rett ut i uke 6 - men så ble jeg i fin form! Å livredd.. Har vært på ul å der lå det en liten krabat på 3 cm å vinket:) Så jeg tror nok også du kan slappe helt av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har heller ikke de samme symtomene som jeg hadde i begynnelsen og jeg er 8+4! men er sikkert ikke noe galt for det:) tror vi alle opplever det her forskjellig... og tror formen går litt opp og ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 7+1 i dag og har også vært kvalm i to uker, men plutselig har det gitt seg. Litt deilig, men man blir jo også bekymret. Jeg tenker at så lenge jeg ikke ser blod så er alt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får håpe det er som dere tror.

Jeg var på ul forrige uke og da slo hjertet på min lille stjerne:-) Får prøve å slappe av fram til uke 12. Ny ul igjen da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her akkurat det samme, godt og se andre og i samme båt..er 7+6 og har ikke vært kvalm på tre dager:-) og alt er fint her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. så lenge hjertet slår så ikke klag over at du ikke er kvalm.. :P det er nok av de som studerer doskåla et par timer daglig her.. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...