Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #1 Del Skrevet 2. juli 2006 uff noen ganger hard i magen andre ganger renner det bare er det normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenose Skrevet 2. juli 2006 #2 Del Skrevet 2. juli 2006 Det er helt normalt!!! De hormonene styrer som de vil med det meste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #3 Del Skrevet 2. juli 2006 takk for svar, er plagsomt synes jeg he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenose Skrevet 2. juli 2006 #4 Del Skrevet 2. juli 2006 Utrolig mye plagsomt man skal i gjennom i et svangerskap - men jammen er det verdt det tilslutt likevel:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #5 Del Skrevet 2. juli 2006 ja det er det men hadde det ikke sånn m de to andre jeg har da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenose Skrevet 2. juli 2006 #6 Del Skrevet 2. juli 2006 Nei har skjønt hva folk mener når dem sier at ingen svangerskap er helt like.. Kan ikke sammenligne dette her med mitt forrige jeg heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #7 Del Skrevet 2. juli 2006 nei. jeg hadde ikke så vont i magen og sånn men det er jo 6 år siden så ikke ølett å huske heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå