Gå til innhold

noen som ikkje gikk opp noe i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde svangerskapsdiabetes, og gikk først ned 9,5kg og opp 8 kg i løpet a svangerskapet- altså minus 1,5 kg ved fødsel. Slanket meg ikke, men var bevisst kostholdet og gikk en del turer. Minus 16,5 kg etter fødsel. Barnet har ikke lidd noen nød i løpet av svangerskapet, vokst bra, hatt det bra. Ved et godt kosthod og litt mosjon, kan en unngå og legge på seg så veldig mye , men en må ikke slanke seg ved og unngå og spise/spise lite!

Jeg er altid flink med mat når jeg er gravid, spiser sundt og aldri gatekjøkken mat og godterier. Resultatet er at jeg ikke går opp eller at jeg har går ned noen kg( startet på over 80 kg og er 163 høy)4 uker etter fødsel har jeg gått ned mellom 12 og 16 kg, må påpeke at jeg har gått opp 10kg etter ammeslutt hver gang:(

jeg gikk opp 22 kg 1. svangerskap...men de 2 andre gikk jeg ned 5-10 kg. Veide da ca 92 kg før jeg ble gravid de 2 andre gangene og fra 82-86 rett etter fødselen....men gikk opp til 95 kg etter bare noen mnd....ammingen gjorde meg så sulten så.... men nå er jeg nede i 86-87 kg :o) Så det er jeg fornøyd med :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...