Gå til innhold

Hmmm, total stopp - noen med gode råd??


Mamman til Sofie 180207

Anbefalte innlegg

Hei jenter; magen min er kjempestinn , skyldes nok at det ikke har vært noe bomelom her på nesten en uke.....

Noen som har gode råd for å få fart på magen igjen?

 

Har forsøkt en kilo med moreller, men det hjalp ikke .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fiber skal hjelpe har jeg hørt, drikke masse vann. Har også hørt at sviske juice eller svisker generellt skal hjelpe....:)

Ikke noe digg å være sånn nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linfrø, grovbrød med mye frø ,masse vann!!!,svisker...eller kjøp laktulose på apotek-det er ufarlig,det smører tarmen og gjør avf mere bløt..Frukt har også mye fiber,som gjør avf. bløtere..

 

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er også hard i magen, men må på do hver morgen. Normalt går jeg flere ganger i løpet av en dag. Det som hjelper for meg er å drikke et glass Biola med blåbær og spise et grovt knekkebrød om morgenen. Ingenting frister, men blir bedre etterpå og bra for magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakris skal du ikke ha for mye av.. jeg spiste en gang en hel pose sukkerfritt godteri, det var vist en dårlig ide,, magen var ved å sprenges pga luft, og det boblet i magen. Godt det var kort vei på do..

 

vil heller anbefale fiber og svisker da, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må også ta deg god tid på do...og helst til faste tider, såfremt det lar seg gjøre.. Om morgenen hvis man har tid,så er det greit å få unna det der..syns nu jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...