Gå til innhold

Hebbie, Piadi og co. Går det bra?

Anbefalte innlegg

Har kommet hjem fra hyttetur i helgen. Ikke akkurat avslappende med to gutter på 2 og 4 år. Så varmt og jeg som er litt tung blitt.

Dere da både gravide og prøvere - har dere det bra i sommervarmen? Blir det noen treff snart? Morsomt og være litt sammen med gravide hormonelle og mindre hormonelle damer. Jeg er av de først nevnte. Hi hi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5533169-hebbie-piadi-og-co-g%C3%A5r-det-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi.. så gøy å se sitt eget navn i en overskrift :) Vi har litt krig her hjemme vi da.. men ellers går det kjempebra :) hehe...

Jeg hører også til de hormonelle gravide ;)

Håper også på treff snart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Orker ikke picnic, sorry damer men fantasien er ikke med og gidder ikke noe matplanlegging/laging... Er med på en kaffe eller to når som helst da, og gjerne restaurant også :) hihi...

Hvordan går det med deg ellers Theaokt ?

Har holdt meg innendørs i denne varmen - men har prøvd Dove fuktighetskrem med bruningseffekt som funker !! Så jeg ser ikke så bleik ut da....må litt mer smøring til !!

Ellers har jeg det bra og har vært på masse småtreff da....

Var hos broren min i dag og så babyen hans som er 6 dager gammel... kjempenydelig !!!!

Ellers er jeg nok hormonell ja....blir fort hissig på ting og folk og skal ta alle !!

Venter på skikkelig bevegelse i magen.....begynner å bli litt utålmodig ja !!!

Litt krig her også innimellom. Hvorfor er du på krigsstien da?

Du bor jo ikke alt for langt unna Sande så vi kunne jo samle de som vil å ta et treff hos meg. Kan fikse noe mat jeg. Er med på restaurant også jeg.

Skal på samme ul som deg bare dagen etter.

Merkelig nok så har jeg vært en kjærlighetssyk due de siste ukene og kurret på sambo som har hatt utearbeid til langt over hodet. Men når han er klar til å ta imot oppmerksomhet så er det ikke så gøy og da vil jeg bare være i fred - uff han blir gal av meg.

Er gjerne med på treff....men vi kan jo treffes og ta med litt hver eller spleise og lag noe hos deg Theaokt slik at det ikke blir så mye på deg.

Har tenkt mye på at jeg burde fått nr av deg....du har jo vært borte fra BIM en stund og da har vi lurt på hvordan du har det.....

Annonse

Jeg er 17 uker på tirsdag !!! :o) Går fort nå !!! Eller ikke ??

Ukene går så fort så da blir jeg lengre og lengre på vei :o)

Jeg sliter i varmen, spesielt pga. det mørke håret mitt - men har aldri likt å sitte i solen... Du burde prøve kremen - koster 49 kr på H&M, kjempebillig !!! Er litt frem og tilbake om den er ok for gravide - men dette er faktisk ikke ren selvbruningskrem. Er egentlig en fuktighetskrem med litt bruningseffekt. Armene mine har en svak fin gylden farge så jeg må bare fylle på slik at dem blir litt mørkere....

Beina ble et prøvingsprosjekt og hehehe.....er litt oransje/brune stripete ;op

Jeg ble heeeelt satt ut med å holde babyen - plutselig stoppet den opp etter masse kaving og kikket rett på meg !! *smelt*

Hehe....han hadde nettopp blitt vekket for å ammes og da jeg la den i armkroken min så tok den tak i brystet mitt og begynte å sutte utenpå t-skjorten min...flaut !!...men det var bare sambo som så det utenom meg.

Håper du ikke skal ha noe til neste helg - søstera mi kommer på onsdag og skal være til søndag....

Annonse

Hello pinnsvintrine. Selvfølgelig er du det:) Så deg på skravlesiden, bare så du vet det. Tenkte at det var godt at det var flere som surret litt her inne. Skulle selvfølgelig gjort annet men..... Regner med at du setter av den 11 juli så skal jeg mekke noe spiselig her hos meg. Sparker det mye hos deg eller?

Jeg har jo da sommerferie og her er det oppussnings prosjekt og babylagings prosjekt på gang. Hehehe... Vi håper på full klaff denne pp.

Jeg kunne godt tenke meg å bli med den 11 juli, men det spørs når det er. For jeg begynner jo på jobb igjen da. Og jobber vanligvis frem til 17 tiden.

Jeg er 17 uker imorgen :o)

Yuhuu....

Etter å ha holdt babyen igår så går jeg bare og tenker på den ;o)

NÅ begynner jeg å glede meg......men gleder meg til å kjenne meg gravid med stor mage og slikt.....

Gleder meg til du får din for da skal jeg holde på den - hvis jeg får lov da. Er ikke alle som liker det.

Dama til en kompis av sambo sa at hun ville ikke at noen skulle holde hennes- ikke direkte til meg, men generelt om hva hun likte og ikke likte. Så derfor har jeg ikke spurt om å få holde verken hennes eller venninnas baby.....Så de slipper å si nei og føle seg teit.

Men du er så direkte at du sier ifra om du ikke vil noe ;op

Ha ha. Ja du kan få holde til du blir støl i armen.Tenk at om 5 uker for deg kan den lille overleve dersom den skulle bli født. Måtte inn i skyggen litt. Står å pusser vinduer ute i varmen. Synes magen din nå? Skal til jordmor i morgen. Er du kvalm ennå?

Blir det noe ferie på deg. Du snakket om USA?

Hehehe.....da skal jeg holde masse og lære masse fra deg :o) Greit å få praktisk lære før jeg skal i ilden selv :o)

Jeg har fått mage ja....å du mente mage med baby ??

Ååå - jeg trodde du mente all fettet mitt !!

Jeg har ihvertfall fått meg bærbare campingbord på hoftene - så jeg har alltid noe å lene albuene på !!!

Er nesten ikke kvalm lengre !!!

Må få meg JM time snart....

Jeg tror ikke jeg blir med til USA, men alt kan skje. Kan være jeg ikke har noe jobb da og er i toppform.....det frister veldig !!!!

Men ellers så tror jeg at jeg holder meg hjemme i år....

Da må vi få til noen småtreff for oss som bare skal gå gatelangs i sommer . Skal til jordmor i morgen. da gir hun meg kjeft igjen. Hva er det du har spist Therese. Jeg kan høre hun si det. jo en hel hest til middag var enda dag sak jeg svare. sønnen min på 4 sier at jeg ikke må vise magen til noen da han synes at mammaer så tjokkis blitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...