Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Noen som kan hjelpe meg litt her? Jeg har nettopp funnet ut at samboeren min har begynnt å chatte med et ukjent kvinnfolk på nettet, de har utvekslet telefonnmmer og msn adresse... Jeg fant ut om dette når jeg holdt på med mobilen og skulle sende over noen mld. til meg selv..... Der gir de koz og sånnt til hverandre.... Han nekter for at det er noe imellom dem, men nå nettopp fant jeg ut at han hadde utvekslet e-mail adresse med henne også.... Er så redd for at han driver på med noe, blitt veldig usikker på han. Er han ute på byen så blir jeg mistenksom og redd..... Har prøvd å pratet med han, siden jeg fant ut at han hadde utvekslet mobilnummer med henne. Men han nekter, og nå når jeg fant ut at de har kontakt via mail og msn også uten å si et kvekk til meg så sitter jeg her på gråten..... Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker han og vi venter vårt 2. barn sammen? Noen som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Jeg opplevde også noe sånt tidligere i svangerskapet, en samboer som chattet på sånne flørtesider og fikk emailadresse osv. Jeg tror på han at det ikke ble noe mer enn en internettflørt, i den perioden det holdt på har han ikke hatt mulighet til treff. Men det er jo klart det setter tanker i hodet på en... Jeg synes det var forferdelig vondt, det er vondt å tenke på det enda. Kan du bevise for han at du vet det? Jeg tvang samboeren min til å vise meg det selv på pc-skjermen, men det krevde styrke. Har du knekt passordet, vet du telefonnummer/adresse? Jeg ville ihvertfall ha konfrontert han med dette med en gang. Jeg drøyde en stund, ville vente og se hva det var, men det var like sårende hver dag jeg så at han hadde hatt kontakt med henne. Jo lenger tid du lar det gå, jo verre blir det, jo mer kontakt har han med vedkommende, og - ikke for å skremme deg, men da kan det utvikle seg til noe mer enn det du ønsker. Snakker bare av egen erfaring. Å gå rundt å bære på dette selv er en smerte som du ikke fortjener. Gjør det du kan for å få en oppklaring og slutt på dette!!!
litagod Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 jepp, spør han om han hadde syntes det var ok om du hadde gjort det samme som han! da vil han sannsynligvis tenke seg om og dersom han er en ærlig sjel så sier han helt sikkert nei! - dersom han hadde sagt at han ikke hadde hatt noe problemer med det ville jeg ha fortalt han at det plaget meg og at han burde ha nok med deg osv. nå er jeg litt barnslig men dersom det ikke hadde nyttet hadde jeg sikkert tatt igjen med samme mynt! - og det hadde sikkert ikke gjort noe bedre...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 USJ... stakkar deg, dette hørtes dritt ut... Jeg hadde det slik med eksen min. Masse sånn data dritt og dame problem greier. Jeg er så ufattelig glad for at jeg gikk fra han (selv om jeg følte at han var mannen i mitt liv da vi var sammen). De er ikke verdt det.... Finn deg noen bedre.... Du er verdt mer enn dette...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 Takk for gode råd... er så fortvila på dette, han sier han har brutt kontakten med henne, d var for 1 mnd. siden men nå fant jeg dette! Jeg vet ikke hvor mye jeg takler av dette.... Det gnager så veldig på meg dette.... usikkerheten er ekkel å bære på....
Dailis Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 Vet du,såpass tøyler synes jeg du bør gi ham. Om du reagerer slik så er det ikke så rart at han holder det skjult....og det vil aldri gagne dere i lengden. Man skal ha respekt for hverandre ja, men også tillitt. Om du viser at du stoler på ham, så er det sikkert lettere for han å fortelle deg om han prater med en av motsatt kjønn. Min mann har noen venninder som han har kontakt med, bryr meg ikke så veldig,har snakket med noen av dem, på msn og telefon når det har vært noe stort ideres liv (fødsel, forlovelse, eller bursdager....) Deilig å slippe sjalusimonsteret.....
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 desverre er ofte chatting med det motsatte kjønn, da et fremmed menneske, starten på noe mere! svært mange forhold nå i dag ender pga uskyldig flørt på internett!!! det er spennende, og en opplever de menneskene helt annerledes enn den man bor med og kjenner, det blir som et eventyr og en fantasi, som man ikke helt greier gi slipp på ! at han ikke forteller deg noe synes jeg er et dårlig tegn...bedre en er åpen om det, og heller lar deg hilse på denne nye vennen, ja siden det ikke er noe mere enn et vennskap! jeg hadde ikke toleret det for fem flate ører, og bedt han velge mellom deg og barna, og vennskapet med denne hemmelige damen!!! håper han er vettig, og skjønne rproblemet...og velger deg! vist ikke er han faktisk ikke værdt deg!!.. merkelig at noen ikke ser hvor vondt de gjør partneren sin......men be han se seg i din situasjon......det burde ikke være noe gøy for han! lykke til! håper jeg ikke var for ærlig...men slik jeg ser det... IAF
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 2. juli 2006 #8 Skrevet 2. juli 2006 din mann har venninner ja...fra før han traff deg da??????? ...da er det klart det er noe annet....at en skal tolerere det, men hva om din mann traff ei spesiell ei, via nettet..som du absolutt ikke blei introdusert for, og at det bare var henne han holdt skjult for deg? føler mannen til hov.inlegger skjuler denne kvinnen...og tar det ille opp når han blir tatt på "fersken"...og da er jo mannen ikke verdt hennes tillit...han har jo brutt den ved å skjule denne damen,...!!! jeg hadde gitt han et valg..meg og barna, eller denne kvinnen som da er fremmed for meg... og de dame vennene han har hatt fra før--måtte han gjerne snakke mere med.....for å slippe å skaffe seg nye venninner via nettet...og vist det absolutt ikke var/er noe mellom han og denne kvinnen, hadde jeg krevd å få hilse påhenne...møtes alle 3 (ja kanskje barna og) til hov.inlegger: du fortjener mere respekt enn han viser deg, ser han ikke at du lider under dette, er han ikke verdt deg11
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 3. juli 2006 #9 Skrevet 3. juli 2006 Hmmm... vet du hva... neste gang du har tilgang til din samboers mobil eller email - så send henne en melding. Si hvem du er og at du ikke synes noe om at hun har kontakt med ham. Si at dere venter barn sammen, og at det da ikke sømmer seg. Om ikke mannen din tar et hint, så klarer du kanskje å skremme vekk henne....
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #10 Skrevet 3. juli 2006 Jeg stakk av en dag jeg, overnatta hos mamma og pappa, har opplevd noe av det samme som deg. Tror det ga han en oppvekker, han skjønte at han ikke bare kunne leke det vekk, men at jeg faktisk var villig til å stikke av med barnet hans om han ikke fobedret seg.Skjønner at akkurat den løsningen kan bli litt vanskelig med små barn i huset men: Ikke dull med han, vis at du mener ALVOR! Det viktigste er å si: DU fortjener ikke dette!!!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #11 Skrevet 3. juli 2006 Skjønner du er innmari fortvila, og det tror jeg faktisk du har god grunn til. Ingen skikkelige mannfolk chatter, blir kjent med, eller får seg nye "venninner" når kjæresten går hjemme og bærer på et felles barn. Stikk fingeren i jorda kjære Anonym, selv om jeg skjønner det gjør utrolig vondt. Sånn oppførsel er rett og slett uakseptabel. Hvorfor i alle dager trenger han bli kjent med en annen dame? Og som han sender hilsninger á la "KOZ" etc til? Har dere der ute noen gang blitt kjent med en ny mann som fra starten av har bare villet vært venner? Neppe... Kjære kjære du, som elsker mannen din. Selvfølgelig gjør du det, og ikke er han et monster hele tiden heller sikkert, men denne oppførselen er uakseptabelt i et forhold! Tenk om du hadde utvekslet tlf etc med en fremmed mann via nettet? Hadde han godtatt dette? Hva hadde du tenkt om det hadde gjaldt noen andre? Du hadde syntes det hadde vært helt forkastelig. Du får bare ta det opp med ham, og si dette du føler dette utrolig sårende. Han burde forstå det, og gjør han det ikke, bør det være nok at han SER du er såra.... så får han nekte for at det noe mer til han blir blå i trynet. Det er muligens ikke noe mer ENNÅ, men om de får lov å holde på i fred, er det klart dette vil føre til et møte... og da.... ærlig talt... svake mannfolk altså. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #12 Skrevet 3. juli 2006 Der hvor det er røyk, er det ild også! Han har sikkert noe på gang og du må ta et valg. Enten så får han ta seg sammen og slutte med det tullet han holder på med, ellers si at han risikerer å miste både deg og familien sin. Menn trenger å høre hva de har å miste fordi de av og til tar det for gitt. Gi han klar beskjed. Men det kan også hende at det er noe i deres forhold som han savner og prøver å finne det andre steder. Han må skjønne at det er bedre å jobbe sammen for å beholde det dere har, enn å søke etter å tilfredsstille behov andre steder. Du må ikke finne deg i at han driver med andre kvinner, det er den verste løsningen på parproblemer. Vær sterk og tenk at hvis han ikke slutter med å kontakte den kvinnen, så fortjener han ikke en som deg. Han burde forgude deg for at du har gitt ham et barn og bærer på hans andre! Jeg ønsker deg masse lykke til og sender en støtteklem
på tjukka med nr 2:) Skrevet 3. juli 2006 #13 Skrevet 3. juli 2006 Huff, dette var ikke noe gøy. Jeg kan godt forstå at du føler deg såret, od det har du all grunn til også. Det er kansje ikke noe i det men jeg ville fått en stopper for det. Kansje det utvikles følelser for denne kvinnen dersom de har kontakt over lengre tid. Jeg hadde satt meg ned med han for å ta en alvorsprat, og så pakket noen ting og overnattet hos en venninde noen netter, til han hadde fott ordnet opp i rotet han har stelt i stand. Da skremmer du ham nok til å handle litt raskt. Han vil nok ikke miste deg, han ønsker nok ikke at du tar barna hans og flytter skal du se. Vis ham at du mener alvor. Lykke til,,,,håper vi får høre hvordan det går med dere:=)
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 3. juli 2006 #14 Skrevet 3. juli 2006 hei....må bare si at jeg ikke er enig med den "såpass tøyler må du gi ham".dette er ikke noe du må godta om du ikke er komfortabel med det.hvem her,med hånden på hjertet, kan si at det er ok at mannen veksler nummer med en ny dame sånn helt plutselig.og ikke minst holder det hemmelig??? hadde han vært åpen om det,kanskje spurt om det var ok el.var det en annen sak,men at han velger å skjule det er ikke bra. jeg var også sammen med en slik,han drev å tastet med andre i smug og hadde "100" profiler på nettet. ta det opp med ham og la ham stå til rette for det han har gjort!du er i en sårbar situasjon som gravid, og fortjener ikke dette på toppen! ønsker deg all mulig lykke til:-)uansett hva du velger klemmer
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #15 Skrevet 4. juli 2006 Takk for alle råd og støttende ord. Setter voldsomt pris på det jenter. De to siste dagene har jeg latt noen passe barnet vårt, slik at jeg fikk pratet med sambo atter en gang om dette. Han har nå lovet å være erlig ovenfor meg, og vi har sittet sammen og slettet både telefon nummere og e-mail adresser og profiler. Han sa at det ikke var ment som noe flørt eller sidesprang, og han nå innså hvor vondt dette var for meg. ( satt å grein, å grein hele første kvelden ) Han spurte også om det var noe han kunne gjøre for meg og jeg sa at det ble uaktuelt med " gutteturer " en stund fremover, og at jeg ville at han skulle ta seg mer av barnet vårt og meg. Han godtok dette, han sier at han ville gjøre alt for å vise meg at han er verdt tilliten min. Så da håper jeg at han virkelig mener det. Atter en gang tusen takk jenter. Glad for at jeg har dere. Vennlig hilsen Hovedinnlegger.
MorLykkelig Skrevet 5. juli 2006 #16 Skrevet 5. juli 2006 Så fint å høre at det går den rette veien. Men et lite tips.. Du sier at han skjønner at du reagerer, og vil gjøre alt for deg osv.. Kan tenkes det er lurt å høre med han om han savner noe i forholdet deres, siden han hadde kontakt med ho andre.. Jeg skjønner at dette har såret deg veldig, men kan jo tenkes at mannen din føler at noe mangler i forholdet deres, og derfor søkte litt spenning med en ukjent. Gjør det klart for han at du vil at forholdet deres skal vare, og at han burde stole på deg og, nok til å komme med tips og innspill for at dere skal ha det godt sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå