Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt agggresjon... En idiot som kjørte inn i bilen min i dag, også sa han at det ikke ble noe skade på bilen, bare litt lakk.. (gikk bra med meg) Jeg sa jeg ville ha telefonnummeret hans i tillfelle det var noe mer. Fikk et nummer ja. Kom hjem å så at det har litt en liten bulk. Ringte han, men tror dere ikke at dusten hadde gitt meg feil nummer.. Pokker å, så sint jeg ble. I all forfjamselse glemte jeg å spørre om navn og notere bilnummer. Så selvfølgelig er jeg dust som glemte det, men jeg er vel for naiv som tror at folk er ærlige. Det ble ikke stor skade på bilen, men det er uansett kjipt at folk kan få seg til å være SÅ uærlige!!! Måtte bare få sagt det..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5532814-n%C3%A5-er-jeg-sur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet det. Hadde det vært vanlig, så hadde jeg nok ikke brydd meg så særlig, i og med at bilen faktisk er ganske grei. Blir enkelt å fikse igjen. Men nå... Hormonene tar overhand her. Kom hjem og tok til tårene og ble helt ute av meg. Har begynt å gå over nå, men blir irritert da. Begynner å gråte for ingenting o dagen, så dette ble jo skikkelig tårevått. Hehe. Må nesten le av meg selv også da...Men slik er det å være gravid, og propp full av hormoner.

Fyttikatta!!! Skjønner at du blir grinete. Jeg har opplevd noe lignede. En som hadda kræsja i meg på en parkeringsplass. Jeg kommer til bilen, og der lå lapp med navn og nr. Yes, tenke jeg, en ærlig person...... Men når jeg skulle ringe viste det seg at han hadde oppgitt et navn som ikke fantes... Fy f...... noe så frekt!!

Men prøv å ha en fin kveld alikelvel?!? og lykke til på ul til uken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...