Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ultralyd 6. juli 08.30. Vil dere gjette om det blir en gutt eller jente. Jeg har vært litt kvalm, men ikke kasta opp så mye. Vært veldig slapp, og VELDIG følsom. Hjertelyd på 154. Har brei mageform. Mye på sidene. Bare moro om dere gjetter. Gleder meg helt enormt mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

dette høres jo ut som ei jente, men hvem vet ;) ??

fortell åssen ul din har gått, da!! jeg har time klokka 1240, så jeg må nok vente noen timer mer enn deg, men det skal jeg nok klare!! :)

klem!!

Skrevet

Ja... Skal melde med en gang jeg kommer hjem igjen.. Blir spennende å høre ny termin og kjønn.

Blir sååååå spennende:-)

Skrevet

Tror det blir ei lita tulle! Lykke til å gled deg masse!

Klem

Skrevet

jegtror det er ei lita jente... høres sånn ut... jeg er også veldig spent på om terminen min blir flyttet, hat på følelsen at den vil bli flyttet ca en uke seinere enn den 6 desember, men hadde jo vært kjekt om jeg fikk termin før, he he

Skrevet

morsomt... Da ser det ut på kjærringrådene at det blir jenyte her ja. Hehe.. Mange tegn på det. Det var morsomt å lese om. Blir gøy å se på torsdag..

Skrevet

Du får en jente :)

Skrevet

Jeg tipper gutt jeg da.... :-)

Skrevet

jeg tipper det blir en gutt jeg oxo.... jeg var heller ikke noe spesielt dårlig.... og jeg fikk vite i dag at det blir en liten gutt:) og hjertelyden var på 155 første gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...