Gå til innhold

vondt å ha sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen av dere nygravide som syns det? Jeg har ikm til helga, og har aldri hatt vondt når typen presser seg langt inni meg.. men i dag, auu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tør ikke ha sex enda jeg, hahahaha, sikkert skikkelig teit av meg, men jeg har hatt en liten mini blødning, så jeg venter til over uke 12, men det er jo mange andre måter å tilfredstille hverandre på....hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synd også det var vondt i begynnelsen, er nå snart 9 uker på vei og det er ikke så vondt lenger, men er også blitt mere forsiktig, kjennes det ut som han støter borti noe som er ømt? d gjorde det på meg i begynnelsen hvertfall:) sikkert ikke uvanlig hørt av flere venninner at de også har hatt det slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror du er gravid, jeg hadde også mistanke og den ble sterkere når jeg merka at det var anderledes å ha sex:) og 2 dager etter tok jeg test og den var positiv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lykke til:) ser deg nok snart her for fullt:D hvis du tar en test i morra er det jo store muligheter for at den viser positiv, har du andre symtomer og som litt ømme pupper og kanskje lett irritabel osv det jeg merka det ved men jeg trodde jeg skulle få mensen for man har jo vonde pupper osv da! følte meg veldig pms også:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig tørr og litt sår i tiden rundt ikm og ca 2 uker etter. Men nå har vi kjempegod sex og bekymrer oss ikke for nurket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...