Gå til innhold

Hvor mange kilo har dere lagt på dere til i uke 18?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt på meg 2-3 kilo allerede...Er ikke det litt mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så mye, jeg hadde også lagt på meg 2 kg. i uke 18, nå er jeg i uke 25, og har lagt på meg 5, men jeg har bare en liten kul, og mine nærmeste mener at jeg ikke har lagt på meg andre steder enn magen. Tror ikke du skal bekymre deg:)

Skrevet

Neida..tror ikke du skal bekymre deg.. Jeg er i min 21 og hopper litt frem ogtilbake..men er ca 4 kg... Alle synes det er helt utrolig att jeg er over fem mnd. på vei...også har jeg KUn kulen på magen...helt greit fr meg...;)

Skrevet

i uke 18 så hadde jeg minus 3 kilo i forhold til utgangspunktet. men d e berre ferdi æ va så dåli. Fikk itj i mæ så my mat at d gjor nå. Men rekne m at æ legg på mæ framover nug, fer magen å puppan har bynnt å vokst bra i d siste. 19+6

Skrevet

Oki... da skal jeg kanskje ikke bekymre meg over vekta da:-) Magen er megastor allerede og større blir den. Fikk kjempemage ganske raskt sist gang også og da la jeg bare på meg 8-10 kilo på hele svangerskapet. Men syns jeg har spist så mye snop i denne graviditeten i forhold til første graviditet så jeg ble litt bekymret.

Kan ikke legge på meg så fryktlig mye da jeg allerede er overvektig...

Skrevet

Haha...!

Jeg har lagt på meg 8 kilo :-) Og puppene er som ferske meloner ;-)

Skrevet

Har lagt på meg 5 kg, men jeg har sluttet å røyke også....blir noen ekstra kg av det også:0)

Skrevet

Jeg har variert mellom 0 opp og 2 ned, men det har bare kroppen min godt av:)

Skrevet

Nei, det er det ikke. Jeg hadde lagt på meg 2 kg da jeg var i uke 18.

Skrevet

Er i uke 22 og har lagt på meg 4 kg. Da har jeg allerede ødem på 0-1..Sliter med vann i kroppen.

Skrevet

uke 18 i morra og har gått ned 4 kg noe som er helt utrolig for magen syns veldig! Men har vært veldig dårlig da..

Gjest Riga19 - jente 22.10?
Skrevet

Jeg gikk også ned 4 kg, og kanskje mer enn det. Teit med kvalme og dårlig appetitt!:( Er 24+3 idag, og er fremdeles i minus med tanke på det jeg var før jeg blei gravid...men magen vokser den, så alt er bra med babyen, heldigvis!

Skrevet

har lagt på meg 3kg,å er i uke 18:)men ikke noe spes mage

Skrevet

veide 58 kg før graviditet.

gikk først ned 3 kg, så er jeg gått opp 2 kilo igjen.. er 18+4 i dag.

du trenger ikke bekymre deg for vekta! legen sier ifra om det er "for mye"

jeg gikk opp 21 kg på forrigemann ( og det jeg ikke trengte, gikk jeg ned...)

klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...