Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #26 Del Skrevet 3. juli 2006 i like..)).hehe.han er bare drit fin........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soffe Skrevet 4. juli 2006 #27 Del Skrevet 4. juli 2006 :-) Nei jenter... Den dagen vi ikke titter og fanteserer er det noe galt no sted... Fantaserer = fantasi = not gonna happen! Så hvor er da problemet? Vi satt jo til og med og vurderte å lage sånn liste fra "friends", en sånn hvem du har lov til å være utro med hvis sjansen skulle by seg.. For det er jo så fryktelig aktuelt at jeg noen gang som helst kommer til å få muligheten til å "ha meg" med Tom Welling Kos dere jenter! Og la fantasi være akkurat det, FANTASI! God Sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #28 Del Skrevet 4. juli 2006 Det må vell være lov og syns at andre mennesker er pene! Min mann og jeg ser ofte på pene mennesker og komenterer de, akurat som at vi komenterer mindre pene mennesker også. Jeg blir ikke mindre forelsket i mannen min fordi det finnes andre pene mennesker også, og jeg ville ALDRIG vært utro. Hvist man er bekymret for at man skal være utro bare man ser på et pent menneske DA er det grunn til bekymring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøftesnuppa Skrevet 4. juli 2006 #29 Del Skrevet 4. juli 2006 nei, øyer er til å dra på ferie til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #30 Del Skrevet 4. juli 2006 Tydelig at dem tok dette fram for å nyte da... Det var jo for å få tankene over på no posetivt. Og hva annet er det enn og nyte? Ser og på pene mennesker, men som jeg skrev over her så står det at jeg ikke ser no mer på dem enn på andre "mindre" pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2006 #31 Del Skrevet 4. juli 2006 Det blir jo nesten å fornekte sine egne instinkter... klart mennesket blir lettere tiltrekt av skjønnhet! Det gjelder både andre mennesker, kunst og musikk. Er en grunn til at estetiske fag alltid har vært blant de klassiske fagene, både i samfunn, filosofi, utdanning osv. Hva som regnes som vakkert er imidlertid svært individuelt. Et banalt, enkelt eksempel er jeg og bestevenninna mi som så Pirates of the Carribbean på kino, jeg ble halvforelska i Johnny Depp sin rollefigur, mens venninna mi gikk halve kvelden og sikla etter Orlando Bloom... Sånn er det bare. Det å kunne sett pris på vakre ting/mennesker/opplevelser er en positiv egenskap, og jeg er akkurat like glad i mannen min og tenner like mye på ham selv om jeg har sett pirater på en skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #32 Del Skrevet 4. juli 2006 Men jeg kan si helt ærlig at jeg ikke har sett på "pene" mennesker for å nyte siden jeg møtte mannen min for 5 år siden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2006 #33 Del Skrevet 4. juli 2006 Bra for dere Spørs jo også hva du mener med "nyte". Hvis du tenker på direkte tenning så må jeg innrømme at jeg ytterst sjelden tenner på andre enn min egen mann - har man lovet evig troskap så har man lovet evig troskap - men hvis jeg ser et vakkert menneske (det kan være både mann eller kvinne) på gata så ser jeg ikke noe problem med å gjenkjenne skjønnhet og tenke "det var en kjekk fyr gitt". Deretter går jeg videre og har glemt hele greia to sekunder etterpå. Det blir som å registrere at kokosbollen var innmari god, eller at filmen var bra. Syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #34 Del Skrevet 4. juli 2006 Enig med ka-ping! Og nå fikk jeg lyst på kokosboller! Søren og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2006 #35 Del Skrevet 4. juli 2006 det er salte tapas-kjeks til kaffen inni gangen på jobb, tror jeg stikker inn en tur gitt... blir så kjesken (lyst på no'godt) av denne graviditeten altså!!! vanskeligere å motstå lystene er det også... damned you hormones!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei O hellige anonym... Vil bare gå over et par ting sammen med deg.... Du skriver "Tydelig at dem tok dette fram for å nyte da", vil helst at du tiltaler meg som entall, jeg er bare en person og jeg er ikke schizofren. Du sier "Og hva annet er det enn og nyte?" Ordbokens utsagn om "å nyte" : ha sterk lystfornemmelse av, glede seg ved n- livet / n- den vakre utsikten. DVS, det er IKKE en synd å nyte, det er ikke ukristent. Så om det er en synd å nyte...ja, da kommer jeg til helvete... "Og bare jeg vet hva mannen min gjør og ikke", eeeehhh, trukke det smukka. Trukke DU engang vet hva mannen din gjør jeg. Kanskje om mannen din er blind, ja da tror jeg du har rett, da ser han nok ikke på andre damer, for da ser han jo ikke på deg en gang.... Om du tvinger mannen din bare til å se på deg er det nok han som ender opp utro skal du se... Bare snakk om tid.. Og da har jeg lagt inn et bilde som du kan kose deg med da vet du: http://pictures.galenfrysinger.com/us/amish624.jpg Enjoy... Til alle oss andre: http://www.thecinemasource.com/moviesdb/images/Jake%20Gyllenhaal%20-%201%20-%20Brokeback%20Mountain.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #37 Del Skrevet 4. juli 2006 Nei nå er jeg dritt lei! Du vil ikke skjønne du? Herregud, så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 4. juli 2006 Skjønner ikke et plukk jeg!!! *ler* Er bare en blond bimbo, som sitter å tvinner håret og bare tenker på krig og fred og sånn... Skulle ikke så mye til før du ble dritt lei , defor skjønner jeg ikke at du ikke er dritt lei av å bare se på mannen din. *knis* Denne tråden har jo bare vart i noen dager, men mannen din har du vært sammen med i 5 år.... DA snakker vi dritt lei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilhababynå!! Skrevet 4. juli 2006 #39 Del Skrevet 4. juli 2006 Hahaha! Jeg ler meg nesten ihjel her! =P Skulle egentlig inn på Skravlesiden, men angrer ikke at jeg trykket feil da jeg leste dette! =P Ha en fin dag da jenter! =) *ler* =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #40 Del Skrevet 4. juli 2006 Det heldigvis en stor forskjell på mannen min og det å krangle med deg... Og er det feil og nå, og ha vært sammen med en i 5 år? Ja, da syns jeg synd på deg om du ikke klarer og være sammen med noen mer enn i 5 år før du er dritt lei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 4. juli 2006 Har ikke nevnt en ting om å være sammen med noen i fem år jeg, da tror jeg du bør lese innlegget bedre. Du skrev at du ikke hadde trengt å SE på noen annen mann i 5 år... Det var snakk om å SE, ikke være sammen med. Da sa jeg at det måtte være kjedelig og bare se på en person og lukke ute alt annet som er pent i verden. Nevnte ikke noe om at det var feil å være sammen med samme mann i det hele tatt... HERREGUUUD.... Dette blir bare for dumt... Du ser jo ikke ironien i noen ting, du bør ikke ta alt så innmari seriøst. Selv Tittentei skjønner jo at dette her er bare tull og overdrivelse. Men du kjønner ikke??? Jeg gir deg mer kreditt en det, og regner med at du ikke er dum.... Se ironien, ikke ta alt så drit personlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå