Gå til innhold

Har ikke noe med graviditet å gjøre....


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva sier typen din til at du ser på andre? Bare lurer, har selv ikke no behov for å se på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, uffamei, ja, nå har jeg vært slem, jeg ser BARE på kjæresten min HELE tiden... Går det et annet menneske forbi LUKKER jeg rett og slett bare øynene...

Herregud da, det er jo som å se på en pen blomst eller noe annet man syntes er pent å se på...

Han er jo en veldig STOR trussel...HAHAHAHA.....

Må le litt....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo????????????? Typen sier vel ikke noe på det???? hæ???

 

hehe.. jaja. her hos oss er det hvertfall lov å titte litt rundt, sånne bilder er jo ikke det samme som ekte vare like vel....

 

Behov å behov.... merkelig du må jeg si....

 

Kult med litt positivt innslga:o)

 

Fint du kom på riktig side også nå iselin, hehe, jeg ler enda jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nr3 på vei...ikke vær frekk nå....*lerogler*

Jepp, nå la jeg inn på riktig side, som et lite positivt innslag på en side der der er triste saker som skjer...:)

Men som anonym over her.....så var det en tur over i syndenes rike..hehe, for anonym ser ikke på NOEN andre en kjæresten sin.

 

Så anonym, jeg håper VIRKELIG ikke du gikk inn på den linken og så...for daaaaaaa......blir typen din sinna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lerogler*.................................

 

Huff ja, får håpe hun(anonym) ikke gikk inn å så, for da er det vel vill krangling i det hjemmet, huffåhuff.....

 

hahahahahahahahhahaha......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De krangler nå tydeligvis, for vi får ikke noe svar.... *knis*

Du får skylde på....ja, jeg vet ikke hva du skal skylde på jeg anonym? Naboen kanskje??? :)hihihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va jo lekkert.... Æ ser på fine mannfolk hvis æ ser d nån plass.. Kan ikke skjønne at det kan være noe forbudt... Man kan jo ikke noe for det,det dukker opp pene mennesker overalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så sier ikke mannen min noe på det. Men jeg har ikke no behov til det!!

Og det at en begynner og se på andre er begynnelsen til at en skal friste seg selv og dermed så er sjangsen for å bli utro mer!!

Og nei, kranglet ikke. For han kom endelig hjem fra en helg borte, så det hadde vi ikke tid til. Og heller ikke tid til og svare dere tåpelige jenter her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Må bare le jeg.... Det er jo bilder av kjekke mannfolk over alt i dag, å det er jo aldri vondt å se på noe som er fint....

 

Sikker på mannen din ser seg rundt litt, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig talt, Anonym! Du er jo ikke lite gretten! Å se andre blomster enn den i sin egen hage vil ikke si at man da blir utro! Jeg syns det er helt greit at mannen min sier at en jente er pen. Er jo jeg som deler sengen med han uansett, og viktigst av alt, det er jo meg han faktisk selv vil dele alt med ;)

Må ikke la deg bli irritert av slik. Og feigt å signere med anonym ijaffal ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og alle skal med andre ord gå med bind for øynene når man er ute sammen med andre folk?hehe:) man kan jo risikere å se på et pent menneske.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell å SE på for å nyte, noe dere gjør ved og se på sånne bilder. Ser jeg på sånne bilder så ser jeg på dem som om de skulle vært en gammel kjærring. Jeg ser ikke no nøye på dem. No dere tydeligvis gjør siden dere legger dem ut for å få litt posetive tanker inn på banen!!

Selvfølgelig er det masse pene jenter og gutter ut, men nei, jeg ser ikke no på dem. Ser på dem som jeg gjør på alle.

Og bare jeg vet hva mannen min gjør og ikke.

Ikke rart det er mye skilsmisser og utroskap nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ler nesten så jeg skriker..... *lerogeroglerogler*

Jepp da...vi ser, også nyyyyyyter vi maaaasse.....jeg legger meg gjerne litt på gulvet og stønner høyt når jeg ser på bilder av kjekke menn mens jeg vrir meg litt rund som en orm....LOOOL

 

Du, om du tror mannen din ikke ser på andre pene damer, både i virkeligheten og bilder så er du rimelig naiv.... hehehe...

 

Dessuten...positive tanker inn på banen... Det er Portugal som har satt han på banen, han er fotballspiller.... ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart skilsmisse statistikken går opp her i landet med slike som deg anonym.. :-) Regner med at dere ikke har tv eller aviser i heimen deres, siden du aldri ser oå skuespillere og bilder av det.

 

Dessuten må det være fryktelig frustrende for mannen din å gå handle mat feks. Men han får kanskje ikke lov til det... siden det er unge fine damer i kassa ofte liksom...

 

Of... det høres ut som et meget trasigt liv å være så begrenset i sjiktet sitt... Men for all del, har du noe pent å se på hjemme som guder 24/7 så all honnør til deg. Kan du ikke legge ut ett bilde av han isåfall da, slik at vi skjønner poenget ditt?

 

PS: om det muligens er mangel på behov for humor hos dere også, så bare sier at det her er skrevet med ett stort smil om munnen... tilfelle det skulle være uklart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

*leroglerogleroglerogler* Thihihihihihihihi.............

 

For et innlegg av anonym, dette er dagens, må vise mannen min så kan han *leogleogleogleogle* han også... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, det er dummeste.. merkelig at det måtte være en anonym som la inn et slikt innlegg da.. men vi skulle vel egentlig slutte å bry oss om anonyme..?..iallefall av det kaliberet der..

Det har jo aldri skadet noen å se da! Og tror du helt ærlig, med hånden på hjertet, at din mann ikke ser på andre damer heller, anonym?...

 

Bare se, men ikke røre, det lærte jeg da jeg var liten.. og den kan man fortsatt leve litt etter ;)

 

Takk for linken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg....som den "skittne" kvinne jeg er, rører også jeg da.. Dvs, jeg tar gjerne med meg pc`n ned på gulvet og ruller rundt med den ...og stønner også selvsagt... Akkurat som om jeg og han på bildet skulle vært i en stoooor blomstereng, bare han og jeg....

Men i motsetning til deg og din mann, anonym, så blir samboeren min med på morroa, så vi ruller litt rundt sammen på gulvet... DET ER KJEMPEMORRO!!!!!! Vet du hva, det akkurat som i virkeligheten nesten...nesten som trekant vettu....wuuhuuuuu....

 

Vet du...jeg gikk inn en gang til på det bildet i sted jeg...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden var god, hjepler på den:-) mmm:-) og det og sitte og lese nod over er faktisk like gøy:-) må le..kanskje har det seg slik at vi som kan se på andre og kan la være menn se og kommentere andre er sikrere på hverandre..vet ikke jeg, men ser jeg en flott mann så ser jeg og:-) *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyer er til å se med! De som ikke føler det, for heller lukke øynene!!

Og hvis ANONYM her mener at å SE på et bilde av en fotballspiller i shorts kan føre til utroskap, så har hun problemer. Forskjell på å SE og VÆRE UTRO!!!!!

 

KOM IGJEN JENTER!!!!!! SE SE SE SE SE SE SE SE SE SE SE SE SE SE SE SE SE SE SE SE SE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Og du anonym.....Hvis du lurer på hva utro er, så kan du lese innlegget på BRYLLUPSDEBATTEN, om "hun som sitter med dritt opp til ørene!"

DER har du EN def på UTROSKAP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm....

Ideen var fin den.. Og seff er det noe som heter se, men ikke røre! :)

Mitt eneste problem med dette er at det er bilde av han... Det er ett eller annet ved fotballspillere som jeg syns er isjete... De bruker jo mer tid foran speilet enn meg.. Det blir litt for feminint rett og slett:-) Men som sagt... Du skal så absolutt få for ideen!

 

Prøver med denne i stedet jeg:

http://mysite.wanadoo-members.co.uk/amrob5/images/tv/tom_welling_013.jpg

 

Oh kom på en liten ting jeg bare må slenge med i farten.. Naboen hadde besøk i går. og på terrassen stod det en kar i bar overkropp, og han var meeeeeget godt trent...Dama hans var toppløs hu å.. Og samboern sa "en toppløs til deg, og en til meg" Åsså flira vi begge to :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er ikke så værst han heller soffe.....hehehehe..:)

 

Ja, de er kanskje litt jålete de fotball gutta, det er derfor fint å se dem på bilde, for da slipper de å si noe "smart" liksom...og ødelegge det fine bilde man har av dem...hihihi...

 

Hei anonym!!! IKKE gå inn på linkene i denne tråden, jeg gjentar...IKKE GÅ INN PÅ DE LINKENE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆhæhæhæhæ....jeg bare rister på hode av moralister......Skal man kritisere noen som bare legger ut et bilde av en fotballspiller bør man selv ha stien sin jvlig rein.

 

Med den språkføringa anonym tar i bruk er det åpenbart andre ting hun bør bry seg med enn å kommentere saker hun ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...