Gå til innhold

Jippi..:)

Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den kommende mormor sa til meg i dag at hun skulle spandere vogn på oss da, når den tid kommer..:) Da ble jeg kjempeglad!! :)

Hun gleder seg veldig til å bli mormor da så..:) Det blir nok mange trilleturer på henne...hihi..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig:-)

Skrevet

like heldig som mæ du da:) her å har mormora å morfaren, som glede sæ voldsomt, lovt ut vogn. Alle monner drar, vi må nok ut m nok penga læl...

Skrevet

Ikke sant... Blir kjempe glad om folk er snille med oss, og vil gi bort..:)

1. barnebarn og greier..:) Ja, det er veldig koselig..:)

Skrevet

Så flott! Ta imot det som kommer sier nå jeg, det er en del utgifter, og gdto å vite at en får litt hjelp :) Dessuten blir de gjerne så glade når de får slippe til og hjelpe litt... :)

Skrevet

e så enig... e itj d at æ vil utnytt der besteforeldran, men hvis dæm vil kan dæm få kjøp å skjem bort barnebarnet sitt så my dæm vil. Glede oss voldsomt. Bli nesten syk når æ skjer mødre nuh som e ut å trille tur. Glede mæ nå sinnsykt t d:)

Skrevet

Ja, ikke sant.. det var hun som selv foreslo det, ikke jeg..:)

Skrevet

Ahh saa deilig da :) Mine foreldre har spandert seng og sengesett + den berevogna/bilsete izisleep :D Kommende farmor har lovet aa spleise eller var det kj0pe barnevogn?? Uansett :) Godt aa faa litt gave i og med at mye er saa dyrt!

Hva slags vogn skal dere kj0pe da?

Skrevet

Det vet jeg ikke enda, det er jo så innmari mange vogner å velge mellom, men tror jeg har lyst på en kombivogn... Slipper man jo å kjøpe ny vogn med en gang.. Men tror jeg har lyst på en trehjuling, eller med sånne små hjul forran som er lett å styre....vannskelig å forklare...hehehe..:)

Skrevet

Kombi er bedre en duo.. sparer mye plass.. så lønner det seg og kjøpe noe i litt kvalitet så det kan vare..

jeg jobber med nr 3 nå.. og vi hadde ikke så god råd når vi skulle ha nr en.. men jeg kan love at dere får utrolig mye!!! jeg trengte ikke kjøpe et eneste klesplagg omtrent.. og fikk vogn, lekegrind, seng og alt av famile og venner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...