♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Flere som har det sånn? Vi har vært og handlet inn vogn og det siste til babyen, mangler nå bare å få malt ferdig vugga og kjøpt madrass til denne også hente en stellekommode som vi skal få låne. Også er det bare å vaske opp alt og vente på at babyen skal komme. Men nå når vi liksom har vogna i hus så ble alt så veldig virkelig. Så nå går jeg bare og sikler over vogna og har bare lyst til å fixe alt. Er ikke så sikker på at jeg er villig til å gå igjennom en fødsel enda, men jeg gleder meg så fantastisk til gutten kommer hjem og vi kan begynne på livet liksom. For nå står jo bare alt på vent.
ah bø Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 hihi...da er vi to..og sikkert en haug med flere =D gleder meg sikkelig no..og begynner å bli en smule utålmodig..
baby boom Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 går også å sikler over alt som står klart. er 5 dager over termin så eg håper virkelig at nåke skjer snart. er så sliten. vil liksom ikkje ver utslitt når gullet kommer, men da går i den retningen
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2006 Huff, når jeg ser at folk fortsatt går og sikler langt over termin så blir jeg i hvertfall utålmodig, for jeg har jo lenge igjen til termin og. Hehe, får prøve litt på stua i morgen når jeg er hjemme alene og sambo ikke kan mobbe meg Teste litt dynetrekk i vogna osv...... Thihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå