Gå til innhold

Magebilde 25+3 ...Guttemage??, Jentemage?????

Anbefalte innlegg

Har ikke vokst så mye siden sist,Jaja, går vel litt i rykk og napp.

MEN, har jeg gutte eller jentemage? skal på UL til uken igjen. den 4 så langt og håper da at de endelig klarer å se hva det er...så dere må gjette...hehe...(de har ikke klart å se det på de andre UL-ene jeg har vært på)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5532181-magebilde-253-guttemage-jentemage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:0)

Jeg selv har ei jente fra før og når jeg var gravid med henne la jeg på meg mye på rompe og lår og følte meg mye større jevnt over nå.

Denne gangen venter jeg gutt og jeg har bare lagt på meg rundt magen.

Nå ses ikke det på bildet om du har lagt på deg på rompe og lår....

men jeg tar en sjans og tipper det blir gutt:0)

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

Tusen takk:) har ikke greie på sånt jeg heller, men siden jeg håper å få vite noe på UL til uken var det litt morsomt å høre..

Så fin mage du hadde også da....tror jeg har litt laver mage enn deg, men alle mager er jo forskjellige da...hehe

Annonse

Har overhodet ikke tro på dette med jentemage/guttemage. Men hvis en skal snakke ut fra egne erfaringer så ser dette ut som en jentemage :) Jeg hadde sånn selv sist - kunne nestne ikke se bakfra at jeg var gravid, men hadde DEN svære magen hvsi man så meg i profil :)

Hei

Gøy å høre!

Har egentlig ikke noe tro på det selv da. bare moro å høre siden jeg skal på UL igjen snart. De har jo ikke klart å se hva det er enda så jeg er så spent så spent på om de klarer å se det denne gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...