Gå til innhold

Hvordan gå ned i vekt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger desperat hjelp her, for jeg klarer det ikke.. Jeg trener, spiser mindre enn jeg pleier, spiser mer frukt og grønt men vekta er like stabil..

Har ikke gått ned en cm rundt livet, og jeg trenger det virkelig. Føler meg som en hvalross,orker ikke gå i topper, gjemmer meg i store klær.

Nå orker jeg ikke mer.. veier bortimot 100 kg nå og stiger.....

Hjeeeelp, noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, uansett hvilken diett du velger, ikke spis mindre enn du pleier, det setter bare ned forbrenningen, og du går ikke ned i vekt... Spis ofte, og jevnt utover dagen, det er det beste for kroppen, og for vektreduksjonen...

Jeg har gått ned over 20 kg til nå med lavkarbo-diett (atkins/ fedon kombinasjon)... Sukkersuget gikk over etter en ukes tid uten noe sukker, man kan drikke sukkerfri saft, spise "slanke-gele" og annen kunstig søtet dessert av og til, men hvis du er av dem som synes det er vanskelig å kutte ut sukker så går faktisk det suget over av seg selv, om du er sterk en ukes tid...

Ellers får du jo spise alt du vil av kjøtt, fisk, egg, ost, meieriprodukter (uten sukker) osv, samt en del grønnsaker og frukt... Og det er faktisk bare en vane å kutte ut poteter/pasta til middag, og spise salater og annet i stedet for brødmåltider...

Vet det er noen som ikke er "fan" av denne typen dietter her inne, så du får sikkert ulike råd... jeg sier hva som har fungert for meg, og så får du se hva som fungerer for deg :)

Lykke til, dette går bra skal du se:)

Skrevet

Den beste måten å gå ned i vekt for mange er nok. Spiste ofte og lite, mer grønnsaker, magert kjøtt og for all del være aktiv. Gå en tur hver dag det hjelper masse :) Jeg vil egentlig ikke kalle det for slanking , heller å forandre kostholdet sitt og gjøre det sunnere. Begynte med det rett før jeg ble gravid og gikk ned, men har jo gått opp litt igjen så har passert 90 igjen nå, men må prøve å bli kvitt det igjen etter at ungen har kommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...