Gjest Skrevet 2. juli 2006 #1 Del Skrevet 2. juli 2006 rart spørsmpl, men greier ikke vente en dag til, må roe meg ned så prøver å finne alternativer på hvorfor jeg har små blødd ..mørkt på papiret, og lyst i do på onsdag morgen, ikke mye men litt ivertfall..har tatt hcg tester så finner jo ut av det i morgen..men er en evighet til..så har hørt at noen kan blø rundt den tiden de skal ha mensen de førte mnd..noen som har hatt det slik noen gang?? tanker??:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemamman:) Skrevet 2. juli 2006 #2 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei..... Jeg hadde også 1 dag med litt blod, men fikk målt hcg å den var fin, full stigning..... Legen sa til meg at om en mister så slutter symtomene gradevis, så det er jo litt godt å vite.....Men har jo hørt om de som går gjennom et helt svangerskap å har mensen, så alt er vel mulig.... Lykke til masse, krysser fingrene for deg:o) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #3 Del Skrevet 3. juli 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ:-) det stemte det ja,,etr fortsatt gravid:-) og blør ikke:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå