amidala, en til? <3 Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Hei hei.. Har akkurat lest tidligere innlegg, og så at du venter 2 stk, og er fra Sarpsborg... Venter 2 jeg også, og bor i Skjeberg..... Har termin 10/10-06... Hadde vært artig å holde kontakt siden vi er to stk i samme båt, og bor så nærme... Er jo egenlit ikke så ille lenge igjen, så brått er vi på sykeh sammen.. he he... Eh.. kanskje vi vet hvem vi er?? He he.. Litt rart å tenke på. Litt om meg.. ER snart 28 år,gift og har ei tulle på 1 1/2 år... Du da? Hvor går du på kontroll forresten?? Går på skjeb rådhus, hos Rakel.. om det sier deg noe--- Håper å høre fra deg... Lykke til så lenge....
Hælledussen&guttaboyzzz! Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Hei! Så morro at det er flere i nærheten da! og som også har en liten en på 1.5 år, blir nok litt å gjøre fremover på oss med 3 små under 2 år nesten, hehe. har en gutt på 20 mnd snart. Går på kontroll på Sykehuset i fredrikstad og fastlege annehvergang, hver 14 dag. Går ikke du på kontroll på sykehuset? Vet du hva du får eller? De tror det er 2 gutter hos meg, og jeg som hadde håpet på 1 jente i hvertfall (o: Er foresten 26 år, bor på Tindlund i Sarpsborg. Har du MSN messenger eller? Klemmer
amidala, en til? <3 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2006 Hallo!! Her er jeg igjen!! Kjempe kos og artig at du svarte!!! Joda, går på kontr på sykeh nå... Var der faktisk i dag.. Hos jordmor. Bruker egentil Skjeberg Rådhus og jordm der, men nå har ho ferie. Derfor jordmor på sykeh... Skal i tillegg til lege på sykeh hver 3 .. uke framover. Altså.. jordm skjeberg.. 2 uker lege sykeh... 2 uker jordm skjeb osv.. Får jo snart ikke gjort noe annet en å gå på kontr... Men det er jo ille deilig å vite at man blir sjekket opp ordentlig... Nå er jeg egentlig ille sent ute m å få lagt tulla, så jeg får gi meg for denne gang... Men har du lyst, har du lov til å sende sms, eller mail.. Har forresten også msn... Så her er det bare å ta kont.. :-) Har egentlig probl m å komme inn på denne siden, så det hadde vært kjekt å "snakket" med deg på andre måter/steder... [email protected] 47341319 Håper å høre fra deg! Klemmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå