Gå til innhold

HJELP!!! Litt blod, masse brunt utflod....

Anbefalte innlegg

Kan noen svare meg på dette? Noen som har opplevd lignenede?

Jeg begynte på Pergotime 22.juni og da siste pilla 26.juni. Men morgenen 25.juni, så hadde jeg veldig mye brunt utflod. Nesten så en skulle tro jeg hadde hatt en "ulykke". Ikke antydning til blod da. Litt senere på dagen, så blødde jeg. Var absolutt ikke mye. Var rent blod. Det stoppet kvelden den samme dagen ca og så rett på masse brunt utflod igjen. Idag er det 2.juli og har enda det brune utflodet :(

Bør jeg kontakte gynekologen? Kan det være noe galt? Aldri vært borti alt dette før. Hatt brunt utflod med antydning til litt blod tidligere for noen måneder siden, men det forsvant samme dag som det kom alt sammen. Dette er også første gang jeg har tatt Pergotime. Om det har noe å si.

Håper noen kjenner til dette.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5531038-hjelp-litt-blod-masse-brunt-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også si at jeg fra igår av har vært endel kvalm. Men ikke sånn ille at jeg må kaste opp eller noe. I flere dager nå har det også stikki i høyre siden underlivet. Temperaturen min normalt ligger mellom 35.95 - 36.20, men har ikke vært under 36.48 grader nå på 3 uker ca. Har vært oppi 36.78 grader også. Men gikk på Provera i 11 dager før Pergotime. Aner ikke om det har noe å si. Temperaturen har ligget på 36.48 grader i noen dager nå.

jeg har de samme symtomene, men sluttet på p.pillen i juni. i dag har jeg sovet hele dagen, er også vanvitig trøtt. trodde det var tr som kom, men neida. smertene var først som stikninger i høyre del av underlivet, men når er jeg øm litt oppover i magen også. har det slik i ca 4-5 dager. lurer på om jeg skal dra på legevakten seinere.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...