2 tette og ei badehette Skrevet 2. juli 2006 #1 Del Skrevet 2. juli 2006 Er sååå lykkelig nå Klaffet den mnd vi giftet oss. Tenk det. Skal på bryllupsreise på fredag og blir såå deilig. Ekstra godt fordi vi slipper å ta EL-tester og prøve å bli gravide:) kan bare slappe av og nyte alt. Ble litt styr i går for å skjule at jeg ikke kunne drikke, men gikk greit. tok en mini-slurk under skålene i taler. Er glad for å komme inn til dere. Ikke sååå lenge siden jeg var her sist:) Har en sønn på 9 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 2. juli 2006 #2 Del Skrevet 2. juli 2006 å så koselig:-)) gratulerer til deg med bryllupet å ny spire! du må nyte ferien masse:-p *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka med spire Skrevet 2. juli 2006 #3 Del Skrevet 2. juli 2006 Å så perfekt gave da... Gratulerer kempemasse til dere begge.. Da har vi nok termin på samme tid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 tette og ei badehette Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 2. juli 2006 Så gøy:) Tror min blir rundt 1.mars eller no. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøy@ Skrevet 2. juli 2006 #5 Del Skrevet 2. juli 2006 Gratulerer så mye!! Tenker du hadde en fin dag i går ja!! Kos dere på bryllupsreisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka med spire Skrevet 2. juli 2006 #6 Del Skrevet 2. juli 2006 har fått litt forskjellig på ulike kalkulatorer. 4 og 8 mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 2. juli 2006 #7 Del Skrevet 2. juli 2006 Gratulerer så masse! Både med bryllup og baby i magen!!!! Kos dere på bryllupsreise!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 tette og ei badehette Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 2. juli 2006 Tusen takk dere. Gleder meg til å være på denne siden en stund nå Og det skulle stå:Termin 10.mars IKKE 1.mars..hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 2. juli 2006 #9 Del Skrevet 2. juli 2006 wow,, snakk om dobbelt lykke.. Du stod vel brud med verdens lureste smil om munnen :0) (Jeg har forresten termin 7 mars,, ikke langt unna deg det.) Gratulerer så masse som nygift og nygravid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå