Gå til innhold

Noen som har greie på temping som kan hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å tempe rektalt denne pp (prøvde oralt i forrige pp, men det ble for varierende resultat). Denne ppen min er tempene som følger:

Dag 3: 36,71

Dag 4: 36,68

Dag 5:

Dag 6: 36,59

Dag 7: 36,59

Dag 8: 36,53

Dag 9: 36,54

Dag 10: 36,66

Dag 11: 36,62

Dag 12: 36,54

Dag 13: 36,62

Dag 14: 36,68

Dag 15: 36,62

Dag 16: 36,71

Dag 17: 36,69

Dag 18: 36,54

Dag 19: 36,87

Dag 20: 36,86

Det ser med andre ord ut til at tempen min mener at EL var på dag 18. Vet jeg må ha høy temp en dag til. Det er forsåvidt greit, men jeg har så godt som positiv EL test i dag, og all erfaring tilsier at jeg da får en soleklar positiv EL test i morgen (har ikke testet positivt på EL test tidligere denne pp). Da vil jo det si at jeg får to forskjellige resultat?! Hva skal jeg "tro" på?

Har forresten lagt alt inn på Fertility Friend, men fant ikke ut hvordan jeg deler skjema...

Dette ble litt langt, setter pris på om noen kan svare meg. :-)

Fortsetter under...

Er litt usikker jeg, det kan se ut som at du har hatt EL på dag 18, men om du får positiv test i dag og i morgen så har du vel ikke hatt EL ennå, da vil sikkert tempen stige ennå mer. Tror nok du bare må vente og se, og kose masse. FF deler opp skjema for deg automatisk når den er sikker på at den har funnet EL.

Det er flere mer erfarene tempere inne på 1. trimester så du kan jo spørre der inne om noen vil se på tempene dine.

Håper dette var litt til hjelp ihvertfall, og lykke til.

Jeg syns ikke temphoppet ditt var veldig langt,, det KAN være el men samtidig så kan det hende at el testen din har rett.. det gjenstår å se på tempen din de neste dagene.. Men som sagt.. tempstigningen din var ikke veldig overbevisende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...