r r r Skrevet 2. juli 2006 #1 Del Skrevet 2. juli 2006 Og så våknet hun opp med feber (storebror har hatt feber flere dager - festlige tider)... Men ellers så virker hun i fin form. Ikke fritt for at jeg tenker litt på hvordan denne dagen var i fjor! Men jeg er glad for at det var da og nå er nå. Godt med ei jente som begynner å bli litt større og ikke er baby lenger. Nå begynner hun og storebror til og med å leke litt sammen! Og snart er det tid for barnehagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Lane- Skrevet 2. juli 2006 #2 Del Skrevet 2. juli 2006 Gratulerer! Othelie var 1 år i går Den første i juli-klubben (men så skulle vi jo egentlig ha vært i juni-klubben etter termin). Hadde en super dag med hagefest, kake og mase pakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
r r r Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. juli 2006 Gratulerer til dere også! Vi skulle vel også vært i juni-klubben... Hadde termin 22.juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 2. juli 2006 #4 Del Skrevet 2. juli 2006 gratulere så mye =O) poden min blir 1 år i morgen han.. skulle også vert i juni klubben,hadde termin 26 juni=O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #5 Del Skrevet 3. juli 2006 Gratulerer så mye med dagen da!! Tiden flyr ;O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala82- Skrevet 3. juli 2006 #6 Del Skrevet 3. juli 2006 Gratulerer med dagen! Vi skulle også vært i juni klubben,hadde termin 23.juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #7 Del Skrevet 3. juli 2006 gratulerer så kjempe mye :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå