Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #1 Del Skrevet 2. juli 2006 som har hvert på ul i uke4-5 her som kan si hva de så da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 2. juli 2006 #2 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei du.. jeg var på UL dagen etter jeg begynnte på min femte uke. vi så en "fortykket" slimhinne i livmorveggen. (som gravide får å som man får rett før mensen.) Hun lette lenge med den ul staven å fant en liiiiten prikk som "kunne" være embyoet. Jeg spurte henne om hun hadde sett at jeg var gravid hvis jeg ikke hadde sagt det å da sa hun nei. -bortsett fra at hun kjente på livmora mi å den var en smule forstørra en normal,men ikke mye. Lønner seg å vente med ul. Grunnen til at jeg valgte å ta det så tidlig var at jeg ikke visste om jeg var 9 eller 4 uker på veg så da visste jeg at om de ikke så noe var jeg bare 4 fullgåtte:-) Så det er ikke mye man får se så tidlig. Men i slutten av uke 6, om man er heldig kan man se hjertet, embryoet ser man oxo da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #3 Del Skrevet 2. juli 2006 jeg skal i m for å se hvor langt jeg ca er på vei greit å vite det før ferien klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå