Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe

Skrev i et annet innlegg at jeg nå har hatt EL i over en uke, så for moroskyld skulle sambo også tisse på en strimmel - bare for å se om det var noe rart med testene..... Og det må det jo ha vært siden han også har EL i løpet av det nærmeste døgnet... fikk svak positiv...

Irritert ble jeg også - for da er ikke de testene jeg har tatt sikre i det hele tatt. Skal ALDRI mer kjøpe EL-tester fra BABYMIRAKEL! Tenk at det var feil med alle de 15 testene jeg kjøpte. Har jo testet "positivt" i 9 dager nå... og han i dag....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5530455-gubben-har-ogs%C3%A5-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he kunne ikke annet enn å le av dette - det er jo litt tragikomisk...

Men takk for advarselen, da vet jeg hvor jeg ikke skal shoppe EL tester!

Tenk om vi hadde vært tvekjønnet, da kunne kanskje hans positive EL test hatt noe for seg, og så hadde sjansen for befruktning økt fra 20 % hver syklus til 40 %!!

For en herlig tanke... Men syk... ;)

Annonse

oki:-)

Ble kjempelettet da jeg leste Tryne_GRAVID!!! sitt innlegg.

Så når min har vært VELDIG positiv (test-streket mye sterkere enn kontroll-streken) så har den virket på meg?

Og da sambo fikk svak strek virket den ikke?

Kjøpte dem på Babymirakel - sånne strimmeler - noen som har erfaring med produkter derfra?

Ja de digitale er mye bedre. Selv syntes jeg de billig strimlene var vanskelige å tolke, sånå sverger jeg til digital. Kjøpte digital cb i england, der har de smilefjes eller runding uten fjes istedet for det egget. Den var kjempesøt der den positivt smilte mot meg :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...