Gå til innhold

Englemamma med spire..!

Gjest Mamma til to barn

Anbefalte innlegg

Gjest Riga19 - jente 22.10?
Skrevet

Hei!

Det viser seg at mamma kjenner kona til faren din, og da de hadde sånn islendingstreff sist onsdag, så fant de ut at vi har termin rundt samme tid, og at vi begge skulle føde i Skien...litt rart hvor liten verden er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei så artig.. Det skal sies at verden er ikke stor :o)

Terminen min har blitt utsatt til 1.Nov etter UL, men regner med at ungen kommer litt tidligere da jeg ikke vil gå helt til termin denne gangen. Så kanskje du flyr rundt i gangene på TSS på samme tid da..

Skrevet

Terminen min blei jo utsatt fra 1. til 22. oktober på UL, men jeg regner med at den lille forblir inni meg litt lenger enn det (er selv født på overtid)...har jo litt lyst på en novemberbaby!:P Skal bo i Oslo i september og oktober, men jeg håper jeg rekker til Skien før fødselen,- vet ikke om jeg skal satse å komme hit ei uke før termindato, eller bare noen dager før...har absolutt ikke lyst til å føde på Bærum, så da er det kanskje bedre å være føre-var...

Skrevet

Jeg har hørt at det er veldig fint på barselavdelingen i Skien fra de jeg kjenner som har vært der.. Så ser fram til å få komme litt lenger enn til bare fødeavdelingen denne gangen.. Men de jordmødrene som jeg hadde der sist var veldig koslige.. Så hadde jeg vært deg så ville jeg kanskje safet meg litt ved å komme til Skien litt tidligere :o) Da er man jo tydeligvis etter ryktene garantert ett fint opphold..

Skrevet

Jeg kjenner jo ikke noen som har født der, så jeg har tenkt å besøke de mens jeg er i Skien i sommer. Har jo drøssevis med spørsmål, og har litt angst for nye steder og situasjoner. Har lest historien din et annet sted her, så derfor skjønte jeg at det var deg mamma snakka om da hun fortalte akkurat det samme. Håper inderlig at det går bra den her gangen!

Åh...kom på at jeg har ei venninne som faktisk jobbet på føden sist sommer,- hun sa at det var så koselig, og at hun hadde vært så overraska over å se hvor omsorgsfulle fedrene var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...